Pokemon Crystal
PBF Pokemon. Liczy się zabawa, a nie wygrana :3

Liderzy Crystala - Regulamin walk z liderami

Snazzy - 2014-06-23, 20:27
Temat postu: Regulamin walk z liderami

1. Liderów pokonujemy po kolei (pierwszy, drugi, trzeci...), ponieważ nie można zacząć walki z następnym, nie mając odznaki od wcześniejszego.
2. Po rozpoczęciu walki (wyzwaniu lidera) zabronione jest podawanie Pokemonowi przedmiotów mających wpływ na starcie (np. jagody, itemy do trzymania).
3. Pokemon po wygranej z jednym z Pokemonów lidera ma HP, które mu zostało. Nie regeneruje się w przerwie (przykład: Piplup wygrał z Geodude i zostało mu po tej walce 14HP, więc jeżeli zostanie użyty do tego samego pojedynku z następnym stworkiem lidera, ma nadal 14HP).
4. Pokemon może podczas walki zostać uzdrowiony przy pomocy potiona, bądź innego medykamentu (jeśli gracz posiada owe lekarstwo w KP). Użycie przedmiotu leczącego zabiera Wam możliwość wykonania jednego z czterech dostępnych na turę ciosów.
5. Minimalna długość odpisu w walce to 4 pełne zdania. Nie ma ograniczenia co do maksymalnej długości.
6. Walczący ma czas na odpis równy siedmiu dniom. Jeśli nie zdąży podczas swojej kolejki, walka zostaje wstrzymana bez możliwości wznowienia jej (trener musi następnym razem zaczynać pojedynek od początku).
7. Lider i mod mają czas na odpis równy siedmiu dniom. Jeśli lider nie odpisze na czas, trener wygrywa walkowerem (lidera czeka kara, możliwa nawet utrata stanowiska lidera Crystalowego). Jeśli sędzia (mod) nie odpisze na czas, walczący muszą poczekać na jego powrót (sędziego nie ominie kara).
7.2 Jeśli lider zgłosił nieobecność, ma czas na odpisy w walkach równy dwóm tygodniom (dłużej czekać nie możemy, więc usprawiedliwione będą tylko nieobecności do max. 2 tygodni).
8. Walczący ma obowiązek poinformowania lidera na PW o wyzwaniu go do walki.
9. Lider na założenie tematu z walką ma tydzień od daty, kiedy otrzymał PW informacyjne od osoby chętnej do walki z nim.
9.2 Jeśli lider zgłosił nieobecność, ma czas na założenie walki równy dwóm tygodniom od daty, kiedy otrzymał PW informacyjne od osoby chętnej do walki z nim (dłużej czekać nie możemy, więc usprawiedliwione będą tylko nieobecności do max. 2 tygodni).
9.3 Jeżeli lider nie założy wątku na czas, a spełniona została zasada ósma, walczący wygrywa walkowerem i otrzymuje nagrodę tak, jakby pokonał lidera w zwykłym pojedynku.
10. Jeden lider może prowadzić na raz max. trzy walki.
11. Jeśli jeden lider prowadzi trzy walki, osoba, która wyzwała go jako czwarta, musi czekać, aż jeden z tych trzech pojedynków zakończy się i dopiero po zamknięciu go, lider ma siedem dni na założenie następnego.
12. Lider musi zakładać walki graczom po kolei zaczynając od tego, który czeka najdłużej.
13. Zabronione jest nachalne proszenie o odpis. Trzy zwrócenia uwagi z powodu wypraszania odpisu to ban na 24h.
14. Za wygraną dostaje się odznakę, TM oraz pieniądze. Jednak, gdy przegrasz lub nie odpiszesz na czas (7 dni), musisz zapłacić liderowi 100$. Jeżeli nie masz w KP takiej kwoty, nie możesz zacząć walki.
15. Lider zakłada wątek z walką -> w pierwszym poście musi opisać wygląd sali, a także dać zadanie dla walczącego.
16. Podczas walki z liderem dany Pokemon (zarówno walczącego i lidera) może użyć max. 4 ataków na turę bez względu na to, ile z nich się powiedzie.
16.2 Pokemon (zarówno walczącego i lidera) może użyć max. 4 razy ataku Hypnosis podczas całej walki bez względu na to, ile razy ruch zadziała.
17. Każdy walczący Pokemon może użyć tylko raz w pojedynku atak przywracający połowę lub więcej maksymalnego HP stworka bez względu na to, czy ruch się powiedzie.
18. Każdy Pokemon może użyć ataki typu Protect, Detect max. 2 razy na całą walkę bez względu na to, czy ruch się powiedzie.
19. Ruch Teleport nie działa w walkach z liderami.
20. Zmiany statusów (poparzenie, zamrożenie, sen, paraliż, zatrucie, ciężkie zatrucie, konfuzja) nakładają się na siebie w pojedynkach.
21. Pokemony liderów znają ataki, mają poziom i nagrodę według siły lidera: spis tutaj. Lider po dobraniu każdemu ze swoich stworków ataków, umiejętności, płci i przedmiotów do trzymania, nie może ich zmieniać.
22. Trenerzy nie mogą używać więcej Pokemonów niż lider.
23. Lider Crystalowy za każdą skończoną walkę (obojętnie czy wygra, czy przegra) dopisuje sobie 900$ (dodatkowo, gdy wygra +100$ - patrz pkt 14), a także za skończoną przegraną walkę 1RC, a za skończoną wygraną lub walkower ze strony wyzywającego 2RC. Jeśli walkower będzie ze strony lidera -> nie dostaje on niczego.
24. Sędzia zobowiązany jest do opisania przebiegu walki, podania statystyk życia Pokemonów walczących oraz kolejności odpisu w następnej turze przy każdym swoim poście (nie licząc ostatniego - wyników).
25. Lider jest zobowiązany dać walczącemu dowolną zagadkę lub jakieś zadanie, zanim zacznie się walka.
26. Nie można więcej niż raz użyć takiej samej taktyki w jednej walce.
27. Ataki podnoszące i obniżające statystyki zatrzymują się na 75% i nie da się bardziej podwyższyć/obniżyć danej statystyki.

Zasady dodatkowe:
1. U Keisuke'a: Wyzywający i lider muszą podać pięć Pokemonów, jakie użyją podczas walki (kolejność jest ustalana w zależności od poprawnej odpowiedzi wyzywającego).

Zasady obowiązują od dnia 16 listopada 2013r..

Daisy7 - 2014-09-27, 00:43

~ AKTUALIZACJA ~

W celu zbilansowania walk zostały wprowadzone dwie zasady, które ostatnio mogliście dostrzec wśród kilku nowych dodanych do regulaminu dot. pojedynku między graczami. Nie owijając w bawełnę, są to:

Cytat:
13. Każdy walczący Pokemon może użyć tylko raz w pojedynku atak przywracający połowę lub więcej maksymalnego HP stworka bez względu na to, czy ruch się powiedzie.
14. Każdy Pokemon może użyć ataki typu Detect max. 2 razy na całą walkę bez względu na to, czy ruch się powiedzie.
Wyjątkiem jest atak Protect, którego limit użycia bez względu na to, czy ruch się powiedzie, wynosi 2 razy na jednego Pokemona.

Oczywiście obydwie zatwierdzone za zgodą moderatora oraz administracji ^^

Daisy7 - 2014-11-29, 20:47

~ AKTUALIZACJA ~

Zmieniona została zasada siódma. Od teraz user wyzywający lidera na pojedynek ma tak samo jak on i mod czas na odpis równy tygodniowi.

Cytat:
7. Walczący ma czas na odpis równy siedmiu dniom. Jeśli nie zdąży podczas swojej kolejki, walka zostaje wstrzymana bez możliwości wznowienia jej (trener musi następnym razem zaczynać pojedynek od początku).

Zmiana wprowadzona za zgodą moderatora oraz administracji.

Daisy7 - 2014-12-19, 18:58

~ AKTUALIZACJA~

Cytat:
• Liderzy, jeśli chcą, mogą zmienić ataki swoich Pokemonów ze względu na najnowsze zmiany. Można zmienić dowolną ilość ataków u wszystkich sześciu Pokemonów, aczkolwiek nie ruszamy nic poza tym, a więc nie można zmieniać składu, płci ani umiejętności stworków.
• Liderzy, jeśli chcą, mogą przyznać swoim Pokemonom itemy do trzymania z tej listy. Oczywiście każdy stworek może trzymać jeden przedmiot. W przypadku itemów jednorazowego użytku oznacza to, że Pok może wykorzystać trzymaną rzecz raz w trakcie całej walki.
• Kilka Pokemonów lidera nie może trzymać takich samych itemów.
• Nie można zmieniać ani wymieniać trzymanych przez Poki itemów.
• Mega Stone tak jak pozostałe itemy może być ofiarowany tylko jednemu stworkowi z szóstki. Dodatkowo przedmiot ten wybrać może lider czwarty i dalsi.

Kilka dodatków dla liderów, które zostały opracowane z Kyuu, a nasz aktualny mod od tutejszych walk, Pan Wielebny Keisuke, wyraził swoją zgodę na ich wprowadzenie.

Jeśli jesteś liderem i chcesz wymienić swoim stworkom ataki lub przyznać im jakieś itemy do trzymania, pisz do mnie na PW. Proszę też wpisywać w temacie wiadomości coś sensownego i związanego z treścią, np. "Zmiany u lidera".

Czas na nadsyłanie PW macie do końca grudnia. Styczniowych PW nie przyjmuję. Pamiętajcie, że nie jest to obowiązkowe i proszę nie nadsyłać edycji do wcześniejszych PW, tylko zastanowić się raz, a porządnie.

Zmiany postaram się aktualizować w miarę często. Trwające walki rozgrywają się jeszcze z aktualnymi atakami Waszych stworków i bez itemów, ale wszystkie, które założycie po wysłaniu mi PW z listą ewentualnych zmian, bazować już będą na nowym "systemie".

Czekam, pozdrawiam i przypominam, że czas macie do 31 grudnia ;)

Daisy7 - 2015-01-05, 13:24

~ AKTUALIZACJA~

Usunięta została zasada siedemnasta (treść poniżej) i w związku z tym dalsze zmieniły numerek o jeden do tyłu, więc aktualnie mamy 19 zasad. Miłego dnia~

Cytat:
17. Po pokonaniu lidera musisz odczekać 3 dni zanim wyzwiesz do walki następnego.

Daisy7 - 2015-01-12, 18:35

~ AKTUALIZACJA~

Kilka zasad uległo modyfikacji, a kilka doszło. Spis zmian został omówiony z administracją oraz moderatorem od walk z Crystalowymi liderami, jest widoczny poniżej i obowiązuje od dnia dzisiejszego.

Cytat:
1. Liderów pokonujemy po kolei (pierwszy, drugi, trzeci...), ponieważ nie można zacząć walki z następnym, nie mając odznaki od wcześniejszego.
8. Walczący ma obowiązek poinformowania lidera na PW o wyzwaniu go do walki.
9. Lider na założenie tematu z walką ma tydzień od daty, kiedy otrzymał PW informacyjne od osoby chętnej do walki z nim.
9.2 Jeśli lider zgłosił nieobecność, ma czas na założenie walki równy dwóm tygodniom (dłużej czekać nie możemy, więc usprawiedliwione będą tylko nieobecności do max. 2 tygodni).
9.3 Jeżeli lider nie założy wątku na czas, a spełniona została zasada ósma, walczący wygrywa walkowerem i otrzymuje nagrodę tak, jakby pokonał lidera w zwykłym pojedynku.
10. Jeden lider może prowadzić na raz max. trzy walki.
11. Jeśli jeden lider prowadzi trzy walki, osoba, która wyzwała go jako czwarta, musi czekać, aż jedno z tych trzech pojedynków zakończy się i dopiero po zamknięciu go, lider ma siedem dni na założenie następnego.
12. Lider musi zakładać walki graczom po kolei zaczynając od tego, który czeka najdłużej.

Daisy7 - 2015-05-19, 22:11

~ AKTUALIZACJA~

Dodana została nowa zasada z numerkiem 7.2 do powyższego regulaminu. Proszę o zaznajomienie się i stosowanie do niej. Miłych snów~

Cytat:
7.2 Jeśli lider zgłosił nieobecność, ma czas na odpisy w walkach równy dwóm tygodniom (dłużej czekać nie możemy, więc usprawiedliwione będą tylko nieobecności do max. 2 tygodni).

Daisy7 - 2015-06-30, 16:48

~ AKTUALIZACJA~

Dodana została nowa zasada z numerkiem 19 do powyższego regulaminu. W związku z tym dalsze zmieniły numerek o jeden do przodu. Proszę o zaznajomienie się i stosowanie do nowego punktu.

Cytat:
19. Zmiany statusów (poparzenie, zamrożenie, sen, paraliż, zatrucie, ciężkie zatrucie, konfuzja) nakładają się na siebie w pojedynkach.

Daisy7 - 2015-08-05, 16:21

~ AKTUALIZACJA~

Zmieniona została zasada 4. Aktualnie brzmi następująco:

Cytat:
4. Pokemon może podczas walki zostać uzdrowiony przy pomocy potiona, bądź innego medykamentu (jeśli gracz posiada owe lekarstwo w KP). Użycie przedmiotu leczącego zabiera Wam możliwość wykonania jednego z czterech dostępnych na turę ciosów.

Dodane zostały również zasady z numerami: 19, 26, 27. Brzmią następująco:

Cytat:
19. Ruch Teleport nie działa w walkach z liderami.
26. Nie można więcej niż raz użyć takiej samej taktyki w jednej walce.
27. Ataki podnoszące i obniżające statystyki zatrzymują się na 75% i nie da się bardziej podwyższyć/obniżyć danej statystyki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group