Starter: Schroomish
Profesja: trener
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 75
Wysłany: 2014-06-25, 18:02 [Walka 3 vs. 3] Alister vs. Morten
Ja i Ali chcemy się zmierzyć, ustaliliśmy już nawet składy! Ja użyje: Clauncher, Hoothoot i Shinxa, a Ali: Skiddo, Pancham i Larvesta. Zmiany dozwolone. Właściwie wszystko gotowe, tylko sędziego nam brakuje, tak więc prosimy aby ktoś jednak te walkę sędziował...
Starter: Bagon
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 435
Wysłany: 2014-06-25, 22:33
Zasady... Nie ma zasad. Jest tylko chaos i wojna *^*
Arena:
Równiny. Wielkie i szerokie, długie na pełne sto tysięcy hektarów, zaś na nich zamek. Nie jakiś zwykły, bo zamek życia i śmierci. Xerneasa i Ylveltala. Mówi się, że gdy pokemon tu zemdleje, ma szanse powstać na nogi (5% ; pokemon z 25% HP), są one jednak tak niskie, że hej.
Na środku monumentalnej budowli stoicie wy, zaś dziedziniec bitewny jest gotowy. Prosta i gładka kostka, której blask przyjemnie oświetla ściany.
Pogoda:
Świeci w słońcu zamkowa wieża, zaś cały lud w to niedowierza - w skrócie świeci słońce.
Kolejka:
Morten
Ali
Pan Arbi Ter
Pokemony: Morten
Clauncher
Ataki:
Water Gun, Splash, Water Sport, Ice Beam
Umiejętność: Mega Launcher - Zwiększa o połowę siłę ataków opartych na pulsie (Pulse).
Statystyki:
HP: 1216
Att: 113
Def: 82
Sp Att: 118
Sp Def: 82
Speed: 205
Ataki:
Tackle, Leer, Charge, Baby-Doll eyes, Ice Fang*, Spark
Umiejętność: Intimidate - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom.
Statystyki:
HP: 1176
Att: 126
Def: 61
Sp Att: 98
Sp Def: 61
Speed: 207
Alister
Skiddo
Ataki:
Tackle, Growth, Vine Whip, Tail Whip, Leech Seed, Energy Ball(TM Move), Rock Tomb(TM Move)
Umiejętność: Sad Sipper - przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Statystyki:
HP: 1344
Att: 126
Def: 71
Sp Att: 123
Sp Def: 78
Speed: 223
Pancham
Ataki:
Tackle, Leer, Arm Thrust, Work Up, Karate Chop, Storm Throw (Bonusowy Ruch), Power-Up Punch (TM Move)
Umiejętność: Mold Breaker - Na użytkownika nie mają wpływu niektóre umiejętności przeciwnika.
Statystyki:
HP: 1352
Att: 145
Def: 82
Sp Att: 109
Sp Def: 71
Speed: 203
Starter: Schroomish
Profesja: trener
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 75
Wysłany: 2014-06-26, 10:57
No dobra, zaczynamy... jakby nie patrzeć to pierwsza walka którą stoczę odkąd wyruszyłem w podróż, lepiej późno niż wcale. Teraz tylko kogo wybrać, rozsądek mówi Hoothoot, bo przecież ma przewagę typu nad każdym z rywali, ale... kto by tam słuchał rozsądku!
- Idź Shinx, daj z siebie wszystko! Jak tylko twój przeciwnik się pojawi użyj szybko dwóch ruchów, najpierw leer, a chwilę po tym baby-doll eyes! Bądź czujny, jeśli przeciwnik postanowi zacząć od ofensywy to staraj się wykonywać uniki przed każdym nadchodzącym ciosem! Na koniec zakończ to tackle i od razu oddal się, by przypadkiem czymś nie dostać!
-Ruszaj Larvesta. Zacznij od potężnego Psychic. Wyrzuć przeciwnika w górę, by ten z impetem walnął w ziemię. Następnie użyj String Shot, zwiąż przeciwnika by trudniej mógł unikać ruchów. Odskocz w tył, starając się unikać następnych ruchów. Gdy Shinx wykona swój ruch, wykorzystaj Ember, jednocześnie staraj się zmniejszyć dzielący was dystans. Na koniec Leech Life, żebyś odzyskał ewentualnie stracone życie. Po odzyskaniu życia, cofnij się do tyłu.
Starter: Bagon
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 435
Wysłany: 2014-07-02, 12:09
Na środku zamku dzieje się rzecz niesłychana. Już przez cały dzień huczy o tym ściana do ściany. Walka dwóch trenerów, to rzadka rzecz do zobaczenia, zaś dziedzińcowe filary, krużganki i inne ozdobne części budynku, miały tą szansę.
Na środku areny pojawił się nagle, w nagłym błysku, duch.
- Oto zaczyna się walka tych dwóch żywych. Niech zabrzmi gong początku!!! - gdzieś z podziemi usłyszeliście dźwięk tak wibrujący mocą, że zamek rozbłysnął kolorami.
Wtedy Alister wypuścił Shinxa, który wyskoczył i wesoło wydając dźwięki pomiędzy szczeknięciem a miauknięciem, podskoczył wesoło do góry, robiąc do połowy tura (obrót do okoła własnej osi, z powrotem w to samo miejsce, z tym samym ułożeniem nóg) i pochylił się, by pomachać swym ogonem.
Z drugiej strony, Morten wypuścił Larveste, który zimnym wzrokiem, zaczął analizować otoczenie. Jego futerko błyszczało w słońcu, zaś oczy chodziły w około wszystkich i z chłodną precyzją oceniały sytuację. Czy uda mu się wygrać? Niewiedział.
Po pierwszych komendach swoich trenerów, walka szybko się potoczyła.
Larvesta trochę się przestraszył Shinxa (Larvesfa -10% Atak) użył Psychic, które trafiło poke-kota z mocą krytyczną (Shinx -276HP). Kociak odleciał kawałek i pełen rozdrażnienia, użył na przeciwniku Leer, które rozproszyło robaka (Larvesta -10% Obrona) i zepsulło mu obronę. Elektro-kot, wykorzystał swój urok osobisty i użył Baby-Doll-Eyes, tak że robal uderzał go z mniejszą mocą, bo wstyd bić takiego słodziaka (Larvesta -10% Atak). Ten w zamian, prosto z ust, wyprowadził na ssaka nitkę swojej pajęczyny, a raczej włókna swojego materiału do tworzenia kokonu, w postaci String Shot, unieruchamiając malca w siatce lepkiej jak guma (Shinx -20% Szybkość). Co ciekawe, Larvesta nie ograniczał się w ataku, bo już po chwili w stronę Shinxa, leciał Ember. Już po sekundzie trafił w jego futerko i rozpruszył się, choć innych skutków, opróch bólu i cierpienia, nie widać (Shinx-132HP). Mały kot, rozpędził się i uderzył larwę z główki. To był pięknie wykonany Tackle, że aż moc jego ataku stał się krytyczna (Larvesta -260HP), jednak bliskość ognistego stworka, przy niedogaszonym żarze, była błędem, bo zaraz poczuł, że coś go parzy (Shinx Poparzenie). Obolały poke-robak, przyssał się do Shinxa i wyssał z niego trochę krwii za pomocą Leech Life, jak typowy komar (Shinx -139HP ; Larvesta +69HP). Mały ssaczek nagle poczuł wielki ból, który spowodowało oparzenie (Shinx -73HP). Pierwsze ataki minęły.
Larvesta jest moja, Shinx Mortena :3 Napisałeś odwrotnie
-[i]Świetnie Larvesta, Twoja zdolność poskutkowała. Teraz zaatakuj Ember, by poparzenie jeszcze mocniej odbiło swoje piętno. Wykorzystaj spowolnienie Shinxa. aby oddalić się od niego jak najbardziej. Po oddaleniu się znowu wystrzel w niego Ember, a gdy będzie on zajęty unikaniem ognia, to ty zbliż się w jego stronę, i jak będziesz już wystarczająco blisko, to uderz Leech Life, odskocz i z drugiej strony zastosuj ponownie ten ruch. Po regeneracji oddal się na jak najbezpieczniejszą odległość.[i]
Starter: Schroomish
Profesja: trener
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 75
Wysłany: 2014-07-07, 08:55
- Shinx kiedy twój przeciwnik użyje ember to skup się i wykonaj unik, po czym natychmiastowo spark! Nie daj mu się oddalić, być może i jesteś spowolniony, ale co tam, Larvesta też do demonów prędkości nie należy. Dogoń go i uderz tackle, po czym natychmiast sam odskocz od niego i jeśli wyprowadzi jakiś atak to zrób unik! Potem użyj jeszcze charge, a następnie spark.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.