Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-06-23, 20:34 Itemy do trzymania
♥ Większość tych itemów znaleźć możecie w kopalni lub podczas połowów. Te, które tam nie występują dostępne są tylko w przygodzie u MG, evenatch itp., a wię nie znajdują się w markecie (z wyjątkiem Metal Coat, Razor Claw i Mega Stone).
♥ "Wartość" podana przy każdym itemie, oznacza ilość pieniędzy forumowych, za jaką sprzedasz dany przedmiot w markecie na "Skupie".
Damp Rock - przedłuża długość deszczu wywołanego przez Rain Dance oraz przez zdolność Drizzle z 5 do 8 tur. Wartość: 520$
Heat Rock - przedłuża długość słonecznej pogody wywołanej przez Sunny Day oraz przez zdolność Drought z 5 do 8 tur. Wartość: 520$
Icy Rock - przedłuża długość śnieżycy wywołanej przez Hail przez zdolność Snow Warning z 5 do 8 tur. Wartość: 1250$
Smooth Rock - przedłuża długość burzy piaskowej wywołanej przez Sandstorm oraz przez zdolność Sand Stream z 5 do 8 tur. Wartość: 520$
Grip Claw - każdy atak-pułapka (np. Bind, Wrap, Fire Spin) pokemona ma zapewnioną długość maksymalną [5 tur]. Wartość: 300$
Light Clay - przedłuża efekty wywołane przez Light Screen oraz Reflect z 5 do 8 tur. Wartość: 200$
Binding Band - zwiększa ilość zadawanych obrażeń przez ataki-pułapki (np. Wrap) o 12,5%. Wartość: 330$
Mental Herb - blokuje zakochanie oraz ataki: Taunt, Encore, Disable oraz Torment. Jednorazowego użytku. Wartość: 100$
Power Herb - Pozwala pokemonowi użyć ataku dwuturowego w jednej turze [bez ładowania ani odpoczynku]. Jednorazowego użytku. Wartość: 130$
White Herb - Usuwa każdą negatywną zmianę statystyk pokemona (np. -20% DF). Jednorazowego użytku. Wartość: 2000$
Big Root - Trzymany zwiększa ilość HP Pokemona o 30%, gdy ten używa ataków kradnących oraz dodających HP (np. Absorb, Leech Seed, Ingrain). Wartość: 1500$
Black Sludge - Jeśli pokemon trzymający posiada typ lub podtyp trujący, leczy 1/16 maksymalnego HP co turę. Jeśli pokemon trzymający ma typ inny od trującego, traci 1/8 maksymalnego HP co turę. Nie zadaje obrażeń, jeśli pokemon ma zdolność Magic Guard. Wartość: 1500$
Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona. Wartość: 1750$
Shell Bell - za każdym razem, gdy Pokemon posiadający ten przedmiot zada obrażenia, leczy 1/8HP od zadanych obrażeń. Wartość: 1640$
Absorb Bulb - Gdy pokemon trzymający zostaje uderzony wodnym atakiem, jego sp. atak wzrasta o 10%. Może być użyta tylko raz w walce, jednak nie znika. Wartość: 150$
Cell Battery - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem elektrycznym, jego atak wzrasta o 10%. Może być użyta tylko raz w walce, jednak nie znika. Wartość: 150$
Expert Belt - super efektywne ruchy pokemona trzymającego są silniejsze o 20%. Wartość: 420$
Life Orb - podnosi siłę ataku o 30%, jednak przy każdym użyciu ataku zabiera 10% max. HP Poka. Kula nie zadaje obrażeń tylko, gdy pokemon jest chroniony przez Magic Guard albo Sheer Force (umiejętności). Wartość: 310$
Metronome - Gdy pokemon powtarza jeden atak, jego siła stopniowo wzrasta o 20% podstawowej mocy (base power) tego ciosu. Wartość: 325$
Muscle Band - podnosi siłę ataków fizycznych o 10%. Wartość: 260$
Red Card - Gdy pokemon trzymający zaatakuje przeciwnika, ten jest zmuszony zmienić wystawionego pokemona. Można jej użyć tylko raz w walce, jednak nie znika. Wartość: 250$
Wide Lens - zwiększa celność pokemona o 10%. Wartość: 260$
Wise Glasses - zwiększa siłę ataków specjalnych o 10%. Wartość: 260$
Zoom Lens - Zwiększa celność pokemona o 20%, jeśli ten atakuje jako drugi. Wartość: 330$
Focus Band - ma 10% szansy, że pokemon trzymający przeżyje atak, który powinien go znokautować, z 1 punktem HP. Wartość: 80$
Focus Sash - Jeśli pokemon posiada 35% HP lub więcej, a pokemon przeciwnika w aktualnej turze znokautowałby go, pokemonowi który trzyma Przepaskę zostaje jeszcze 1HP. Przedmiot znika po użyciu. Wartość: 200$
Flame Orb - Na koniec każdej tury, pokemon, który trzyma przedmiot, otrzymuje status oparzenia [burn] i cierpi z tego powodu. Wartość: 300$
Toxic Orb - Na koniec każdej tury, pokemon który trzyma przedmiot otrzymuje status zatrucia [poison] i cierpi z tego powodu. Wartość: 300$
Sticky Barb - co turę zadaje pokemonowi, który go trzyma obrażenia w wysokości 1/8 max. HP Poka. Wartość: 324$
Iron Ball - Obniża pokemonowi trzymającemu statystykę szybkości o 50%, blokuje umiejętność Lewitacja, oraz powoduje, że typ latający jest podatny na ataki typu ziemia (wszystko dot. Poka trzymającego). Wartość: 650$
Ring Target - Blokuje wszystkie właściwości typu. Wartość: 830$
Air Balloon - Trzymający ten przedmiot pokemon nie jest podatny na ataki typu ziemia, dopóki balon nie zostanie zniszczony jakimkolwiek innym atakiem. Wartość: 7$
Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%. Wartość: 260$
Destiny Knot - Gdy pokemon trzymający stanie się zakochany, pokemon przeciwnika również. Wartość: 315$
Eject Button - Gdy pokemon trzymający zostanie zaatakowany atakiem fizycznym, pokemon ten ma możliwość zmiany lub zakończenia walki [tylko w wypadku walki z dzikim pokemonem]. Wartość: 400$
Float Stone - Zmniejsza wagę pokemona o połowę (w trakcie walki). Wartość: 240$
Rocky Helmet - Pokemon trzymający zadaje obrażenia (o wartości 1/6 max. HP wroga) przeciwnikowi przy każdym ataku wrogiego pokemona. Wartość: 420$
Smoke Ball - Pozwala pokemonowi ze 100% powodzeniem uciec z walki z dzikim pokemonem. Wartość: 500$
Exp. Share - Doświadczenie (poziom) nabyte w wygranej walce zostaje podzielone na pół. Połowę otrzymuje Pokemon walczący, a drugą Pokemon trzymający Rozdzielacz Doświadczenia. W przypadku zdobycia 0,5lvl całość wędruje do walczącego, w innych połówkach (np. 1,5lvl) Pokemon walczący zdobywa większą część (np. 1,5lvl - Pok walczący zdobywa 1lvl, trzymający item zdobywa 0,5lvl). Wartość: 2000$
Black Glasses - Podnosi moc ataków typu mrok o 20%. Wartość: 300$
Bag Charcoal - Podnosi moc ataków typu ogień o 20%. Wartość: 300$
Dragon Fang - Podnosi moc ataków typu smok o 20%. Wartość: 300$
Choice Band - Siła ataku wzrasta o 50%, lecz do końca bitwy możemy używać tylko jednego ataku. Wartość: 250$
Quick Claw - Pokemon ma 18,75% szansy za zaatakowanie jako pierwszy. Wartość: 100$
Light Ball - Podwaja atak i sp. atak Pikachu. Jeśli samiec Pikachu/Raichu będzie trzymał ten item i da się go razem samicą do DC, to Pichu będzie znał Volt Tackle. Wartość: 380$
Hard Stone - Podnosi moc ataków typu kamień o 20%. Wartość: 300$
Magnet - Podnosi moc ataków typu elektrycznego o 20%. Wartość: 300$
Metal Coat - Podnosi moc ataków typu stalowego o 20%. Dodatkowo służy jako przedmiot ewolucji niektórych Pokemonów. Wartość: 1250$
Miracle Seed - Podnosi moc ataków typu trawiastego o 20%. Wartość: 300$
Mystic Water - Podnosi moc ataków typu wodnego o 20%. Wartość: 300$
Razor Claw - zwiększa częstotliwość uderzeń krytycznych o 1 (12,5%). Dodatkowo służy jako przedmiot ewolucji niektórych Pokemonów. Wartość: 1250$
/ Mega Stone X/Y - zapewnia formę mega. Wartość: 12500$
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.