Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 

Przenieśliśmy się na nową domenę! Zapraszamy na...
www.pokemoncrystal.wxv.pl


Ohayo!
Na forum
Dodatkowe
Współpraca
Witaj przyszły mistrzu!

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!
Poradnik:
jak zacząć grę?

Masz jakieś pytania? Pisz na PW do Daisy7.


Nasze forum...

- Powstało 23 marca 2011r.
- Pierwszą domeną był pun, a drugą aaf.
- Umożliwia posiadanie epickich Fakemonów.
- Umożliwia granie jako człowiek lub Pokemon.
- Gościło ponad 350000 odwiedzających oraz 450 osób zarejestrowanych.
Pomogą Ci

Daisy7 , Gwen Brown , Yuki
GG/Skype: D: --- / ania.daisy7, G: 38162565 / ---, Y: 35451075 / Yukiyorin
Profil: Daisy, Gwen, Yuki
Ranga: admin, junior admin, moderator, gracz


Grasz na forum? Daj coś od siebie i sam poprowadź przygody innym!
Poszukujemy nowych mistrzów gier! Zapraszamy chętnych do zgłaszania się : )


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Daisy7
2016-03-15, 17:45
Meeeeeeeh
Autor Wiadomość
Molin 
Owczy Bóg


Starter: ???
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 26 Cze 2014
Posty: 1044
Wysłany: 2015-10-23, 21:45   Meeeeeeeh

Meeee~!


No to taka ładna ściana tekstu od Mola, dotycząca wszystkiego co tutaj możecie znaleźć jak zdecydujecie się na grę u mnie. Jak ktoś chce to niech czyta, jak nie to nie, tylko potem mi nie płakać jak będzie coś źle.
No to ten...

~ Ogólnie i takie tam ~
Jestem Molem. Leniwym Molem. W każdym razie się staram i spróbuje nie uciec jakoś szybko. No chyba, że wy ode mnie pouciekacie to będzie mi smutno i sobie pójdę. Jak ktoś jest grzeczny to może ode mnie dostać ciastko i wełniany sweterek ;-;
I jako, że nie umiem pisać o sobie to macie taki ładny pierwszy punkt, bo wypada mimo wszystko napisać!

~ Odpisy ~
Napisałam już, że jestem leniwym Molem, ale no ten... Odpisy będą w miarę często (chociaż zależy ile dla kogoś to "często"). Minimum co 2 - 3 dni, w gorszej sytuacji powinnam się chociaż raz w tygodniu wyrobić, ale wątpię żeby coś takiego miało miejsce. Jak mam wenę to mogę i wyrobić po kilka odpisów dziennie, pospamić i takie tam. Jest jeszcze ważna rzecz co do tych odpisów - nie zawsze odpisuje po kolei. No po prostu nie zawsze mam ochotę na odpis w danej grze, a mam pomysł i chęci na odpis u kogoś innego to po prostu mogę kogoś pominąć. Ale nie bać się, o nikim nie zapomnę~!
Jeśli chodzi o długość to postaram się pisać post na tyle długi, żeby zawrzeć w nim wszystkie potrzebne informacje niczego nie pomijając i jednocześnie starając się nie lać wody. Czyli nie za krótki, niezbyt długi, tylko taki w sam raz, ale to też zależy od sytuacji i tego co muszę odpisać w danym poście. Od graczy wymagam czegoś podobnego - nie pisać cholera wie ilu linijek na siłę, tylko tyle ile trzeba, może być nawet te minimum 5 zapisane w regulaminie, o ile post jest ładny i zawiera to co trzeba. Nie lubię też jak gracz piszę odpis w którym tak jakby "powtarza" wszystko to co działo się w moim i nie dopisuje nic od siebie. Oczywiście można tam dodatkowo poopisywać niektóre momenty, ale koniecznie trzeba napisać też co dalej, bo bez tego gra nie ruszy.
A upominać mnie możecie, ale tak no... Dzień po waszym odpisie możecie się ładnie spytać czy odpiszę, wcześniej co najwyżej zgłosić żebym przypadkiem nie pominęła. Potem to już tam różnie, zależy od tego ile mam czasu i takie tam. Za to jak kończy się termin to kopać, bić i zmuszać do odpisu na siłę ;-;

~ O grach, przyjmowaniu i takich tam ~
Od razu mówię, że przyjmuję tylko osoby na których grę mam pomysł. Nawet jeśli ktoś ma świetnie zrobioną KP, historię, wszystko, a ja nie będę mieć pomysłu - niestety odrzucam. Głównie z tego względu, że nie chcę prowadzić czegoś na siłę, bez pomysłu co nie będzie pasować ani mi, ani graczowi bo najprościej nie będę miała ochoty w tym odpisywać. A nawet jeśli przyjmę z nadzieją, że później uda mi się wymyślić to niekoniecznie może się to dobrze skończyć. Bo warto też wspomnieć o tym, że jeśli jakaś gra po prostu mi nie podpadnie i prowadzenie jej będzie meh to po prostu mogę z niej zrezygnować.
Teraz przejdźmy do tego co może być w grach - pomysłów zazwyczaj mam dużo, w grze może się dużo dziać i jestem otwarta na pomysły ze strony gracza. Jeśli macie jakąś propozycje co do tego co mogłoby się zdarzyć w przygodzie - mogę Wam to w jakiś sposób wprowadzić, bo w końcu to Wasza gra i musicie czerpać z tego jakąś przyjemność. Ale mimo to pamiętajcie, że to ja ją prowadzę i jak to się potoczy zależy głównie ode mnie oraz od Waszych decyzji. Tak samo jeśli jest w grze coś co Wam kompletnie nie pasuje, też możecie mi to zgłosić to postaram się to poprawić, ale jednak trochę takich rzeczy będzie musiało zostać (bo jestem złym i wrednym MG który będzie Was męczył).
Druga sprawa - NPC w grach. NIENAWIDZĘ prowadzić NPC stworzonych przez kogoś. Jak już to tylko Ci stworzeni przeze mnie. Znaczy się, innych też prowadzić mogę, ale będzie to słabe, bo po prostu nie dam rady wczuć się w postać. Dlatego wolę gdy to ja mam za zadanie wprowadzenie jakiegoś NPC do gry, a nie mieć takiego gotowca opisanego w historii i takie tam.
I kolejne - romanse. Nie umiem ich prowadzić, wybaczcie. Dlatego z grami opartymi głównie na nich zapraszam do kogoś innego. Niby mogę tam jakieś drobne elementy wprowadzić, spróbować coś porobić, ale bez przesady, bo jak spróbuje coś więcej to po prostu może to nie wyjść. No chyba, że ktoś się uprze, ale to już na własną odpowiedzialność.
A teraz coś, co ma bardzo duże znaczenie w grach u mnie. Jak komuś nie podpadnie to mogę wywalić stąd kilka rzeczy, ale mimo wszystko wolałabym się tego trzymać.
~ Realizm, taki w miarę. Jedzenie, picie, jeśli chodzi o postać, poza tym zmęczenie i inne rzeczy tego typu. Tak samo jeśli chodzi o poki, trzeba je karmić, zajmować się nimi i takie tam, bo inaczej się obrażą. I tu jest ważna rzecz - nie traktujemy je jak lalki, jak to może być w większości gier. U mnie jest bardzo duże oparcie o nie, każdy ma swój charakter na którym się opieram w grze, mają uczucia itp.
~ Walki. Najlepiej będzie mi się prowadziło walki skupione na opisie - bez podawania HP, sam opis stanu Pokemona. Przy czym skupianie się na taktyce która nie polega na nawalaniu atakami, tylko skupieniu się możliwościach danego Pokemona i wykorzystaniu terenu (który ładnie mogę opisać na początku walki, albo sama albo jak Wasza postać się sama za tym rozejrzy). Dlatego takie gryzienie, drapanie czy inne tego typu cosie, nawet jak Twój pok nie zna takich ataków jest w porządku. Tak samo wykorzystywanie znalezionych przedmiotów do walki (kamienie, patyki), a także chowanie się po krzakach, skakanie po drzewach. Byleby było ciekawie.
I jeszcze jedna rzecz dotycząca walk jak i realizmu o którym wcześniej napisałam - Pok oberwał w łapę? Łapa go boli i ciężej mu wykonywać ataki. Charmander przypalił skrzydło Pidgeya? Nie może/jest mu ciężko latać. Poki przeciwników/dzikie jak i Wasze mogą oberwać, po czym konieczna jest pomoc w Centrum Pokemon, bo jeśli zostawicie takiego poturbowanego Pokemona i nie będziecie się przejmować jego stanem to może nawet zginąć. Ale mimo wszystko stworki nie powinny tak łatwo zostać zranione w walce. A i krwi, flaków i latających kręgosłupów nie oczekujcie.
I ostatnie dotyczące walk i areny. Gdy Pokemon użyje ognistego ataku na trawie to bez problemu ją podpali i to ma znaczenie w trakcie bitwy. Jak któryś Pokemon przypadkowo wpadnie w płomienie to dobrze się to nie skończy. Tak samo nietrafiony atak np. potężny Hyper Beam może wyrządzić porządne szkody jak nie trafi, a dopiero co gdy trafi w kogoś (nawet trenera spokojnie stojącego sobie z boku). To taki dodatek żeby taktyki były przemyślanie i nie było nawalania czym się da, bo można sobie samemu zaszkodzić w ten sposób.
~ Główne skupienie się na Pokemonach. Nie chcę wpychać na siłę jakiejś magii i innych rzeczy tego typu, zostawiając przy tym Pokemony w tyle. Głównie chcę opierać się na nich, a reszta ma być dodatkiem. W końcu przy pomocy samych stworków można zrobić dużo wymyślić (Celebi władający czasem, Jirachi spełniający życzenia, Arceus mogący właściwie wszystko), więc jeśli ktoś chce przygodę opierającą się na czymś innym to niestety nie do mnie.

~ I inne, co tam wyżej nie pasują, a są za krótkie żeby je rozdzielać ~
Jeśli chodzi o kontynuację to przyjmuję, ale to też zależy. Nie obchodzi mnie za bardzo liczba stron o ile dostanę streszczenie od gracza i tak jakby pozwolenie żeby sobie tą grę pozmieniać tak jak będzie mi pasować. Bo niestety, ale nie dam rady prowadzić czegoś tak samo dobrze, jak poprzedni MG. Jeśli chodzi o NPC - też zmiana, albo wywalenie, chyba, że jakoś w miarę uda mi się załapać ich charakter.
Wszystko co macie w grze musi być wprowadzone. Wyjątkiem są duże ilości RC/Enigm, ale jeśli Pok ewoluuje/poznaje nowy atak to musi się to odbyć w grze, inaczej w niej tego nie posiadacie. Wszystkie informacje tego typu macie mi podawać w temacie do tego przeznaczonym. Oczywiście coś co nie było wprowadzone w grze może być używane poza nią.
Jeśli chodzi o Pokemony Shiny, Unique oraz Fakemony - wszystkie u mnie występują i wszystkie są czymś "specjalnym". Jeśli chodzi o Shiny to wiadomo, rzadki stworek o innej barwie i nic poza tym, ludzie dobrze wiedzą o ich istnieniu. Natomiast przy Unique sprawa ma się nieco inaczej, bo je można uznać je już za takie "wybryki natury" które do końca normalne nie są i najczęściej powstały w jakiś inny sposób (eksperymenty itp.). Fakemony natomiast to już całkiem inne gatunki, dla większości ludzi nieznane, dziwne, rzadkie. Postaram się do gier wprowadzić mniej więcej historię powstania takich stworków Unique czy Fakemonów.
Prowadzę gry wieloosobowe i lubię je, ale odpisy w nich mogą pojawiać się nieco rzadziej, ze względu na to, że jednak jest więcej do czytania, szczególnie, jeśli te dwie osoby znajdują się różnych miejscach i muszę pisać dla nich tak jakby osobne odpisy. Ale mimo wszystko takie gry przyjmuję i jeśli jakiś zapis mnie zaciekawi to chętnie biorę.
Gry Pokemon też akceptuje, preferuje takie w stylu Pokemon Mystery Dungeon, gdzie nie ma ludzi, Pokemony tworzą własne wioski itp. ale to nie jest mus, bo inne wersje też mogą przejść. Zależy mi tylko na tym żeby Poki były nieco bardziej samodzielne niż te normalne, dzikie, występujące w świecie ludzi. Średnio przepadam też za gijinkami w takich grach, wolę gdy są one w grach trenerskich, ale jeśli będę miała pomysł na grę to coś takiego ma szansę przejść.



I to chyba tyle, ale Mol jest pierdołą i pewnie o czymś zapomniał, więc w razie czego tu dopisze i poinformuje nowym postem.
No to jeśli komuś to pasuje to zapraszam do zapisów \o/
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Daisy7 (administrator)
ania.daisy7

Gwen Brown (administrator)
38162565

Yuki (grafik)
35451075
Yukiyorin

Did (grafik)
44021735
Otaku helper
www.OtakuHelper.pl - Nie buforuj! Pobieraj!

WAW Pokemon

Yousei

SNM
SnM

PokeSerwis

Hentai Island

Dragon Ball Alternate World
Dragon Ball Alternate World

Tin Tower

Darkest Night

Czarodzieje

Mystic Falls
Mystic Falls

Wishmaker

Undertale

Digimon Quartz

Poke Tail

Jadore Dior

Spesogenesis

Horizon

Seven Kingdoms

Bangarang

Dysharmonia

Arcadias

Deireadh

SPQR

Dzikie Psy

Uru'bean

Lords of Brevort

Death City

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Zombie is coming

FT Path Magician

Wolvex

Phantasmagoria

Ninja Clan Wars

Wilki 94

Mortis

Wishtown

Valoran
Valoran

Fairy Tail New Generation

Antyris

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

The Avengers

Virus

Riverdale High School

Marudersi

Bottled Stars

Death City

Draco Dormiens

Ninja Gaiden
Ninja Gaiden PBF

Epoka Nordlingów

Pokemon Eternal

Era Bleacha

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Yuki & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.