Imię: Eiji
Nazwisko: Shinomiya
Data urodzenia: 19.09.1993
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel
Team: ---
Partner/partnerka: -
Opis charakteru: Bez kija nie podchodź. Eiji to samolubny, arogancki typ, który kieruje się w życiu własnym dobrem. Nie zrobi niczego bezinteresownie. Kiedy jest o coś proszony - zgadza się na to tylko wtedy, gdy oferuje mu się coś w zamian. Można więc uznać, że nie obchodzą go problemy innych. Zaczną dopiero, gdy dotkną i jego.
Przez pewien czas był "człowiekiem stadnym" jednak, zdradzony, obrał drogę samotnika. Przed nikim się nie otworzy, nie wyżali - prędzej połknie żyletkę. Wszystkie negatywne emocje trzyma w sobie, wybuchając dopiero, gdy nikogo nie będzie w pobliżu.
Nienawidzi, kiedy ktoś nim rządzi. To on ma być typem przywódcy, to on ma prowadzić ewentualne stado - nikt inny. Nie wytrzymałby długo pod czyimiś rozkazami. Lubi bajerować i wykorzystywać innych, wpędzać ich w kłopoty - choćby dla samej draki. Czerpie dziwną, sadystyczną przyjemność z cierpienia innych.
Łatwo się denerwuje. Zamiast rozwiązywać kłopoty za pomocą rozmowy - woli użyć pięści. To typ agresywny i nieujarzmiony. Gdy wpadnie w furię, lepiej zejść mu z drogi.
Jedyny spokój odnajduje w samotności. Często przebywa na łonie natury ze swoim wiernym Pokemonem i papierosem w zębach. Tak, to nałogowy palacz.
A jeśli o tym mowa... lubi palić, lubi pić - czasem nawet pojawi się na jakiejś imprezie, lubi hazard - z umiarem. Irytuje się, kiedy nie ma co do roboty. Wtedy wystarczy mu odpalić tv. Będzie łaził bez celu w tą i z powrotem, ale przynajmniej będzie zadowolony.
Jest naprawdę bardzo niecierpliwy. Nienawidzi czekać. Od tego niemal od razu skacze mu ciśnienie.
Łatwo wpada w kłopoty. Często wdaje się w bójki. Czasem dopuści się jakiejś kradzieży czy nie do końca legalnego wybryku. Wszystko przez ten charakter...
Opis wyglądu: Jasna karnacja. Jasne, przylizane włosy, szare oczy.
Wysoki. W miarę dobrze zbudowany. Mięśnie - są, są. Może nie aż tak widoczne, ale są.
Prawie zawsze chodzi w ciemnych, luźnych spodniach i jasnych koszulach. Nigdy nie rozstaje się ze swoją brązową, skórzaną kurtką.
Często ubabrany. W błocie czy trawie...
Jego ciało zdobią różne siniaki, zadrapania i blizny. Co poradzić, zdarza się.
Historia: Od zawsze wychowywany w rodzinnym domu. Domu, którego nienawidził. Którego nie mógł nazwać domem (-> rodzina). Gdy był dzieckiem, często wagarował. Nie zależało mu na ocenach, liczyła się tylko dobra zabawa i wypad na papierosa ze znajomymi. Jakim cudem zdał, skończył szkołę? Proste.
Dziani starzy. Nie chcieli mieć zakały w rodzinie, więc
pomogli mu ładnie zakończyć edukację.
Kiedy się stoczył? Jakoś w wieku 16 lat. Poznał wtedy ludzi, którzy ściągnęli go na przestępczą ścieżkę. Ileż to razem przeżyli, ile wspólnie akcji zrobili... Wielu z jego nowych znajomych skończyło w różnych organizacjach przestępczych. To doprowadziło do rozłamu. W końcu żaden człowiek z Teamu A nie mógł się dłużej przyjaźnić z personą z Teamu B. I tak skończyło się. Skończyły się wspaniałe czasy. Eiji stracił to, co było dla niego całym życiem. Nie mógł wytrzymać w domu. Jak by mógł? Błąkał się bez celu po rodzinnym mieście, aż pewnie dnia... pewnego dnia natknął się na istotę, podobną do niego. Samotną, odrzuconą... Przygarnął ją. I wraz z nią postanowił błąkać się po świecie. Iść gdziekolwiek, gdzie poniosą go nogi - jak najdalej od miejsca, które rzekomo było jego "domem". Oczywiście starzy protestowali. Ale co oni mogli? Chłopak pokazał im środkowy palec, obrócił się na pięcie i poszedł, trzaskając drzwiami. Starsi się zbulwersowali, próbowali różnych sztuczek, wynajmowali różnych ludzi, którzy sprowadziliby ich czarną owcę do domu - na próżno. Ale mimo to nadal próbują.
Rodzina: Taira & Sumi Shinomiya. Surowi ludzie, żyjący według ściśle określonych zasad w swoim małym, idealnym świecie. Świecie, w którym nie ma dla Eiji'ego miejsca. Kiedy był jeszcze dzieckiem - wprost poinformowali go, że był tylko wpadką. Że nigdy nie uznają go za prawdziwego syna. Że nigdy nie będą z niego dumni - ale to nie zmienia faktu, że i tak ma zasuwać, ma iść na studia i zostać prawnikiem, lekarzem czy innym cholerstwem. Ma nie skalać rodowego nazwiska, okryć je dumą i przynosić do domu pieniądze. I tyle z rodzinnych więzi, z rodzinnego ciepła.
Pokemony:
Houndour
Imię: Faris
Poziom: 9
Typ:
Ewolucja: Houndour 24 lvl -> Houndoom
Ataki: Leer, Ember, Smog
Charakter i historia: Kiedy Eiji patrzy w oczy swojego druha - widzi w nich odbicie samego siebie. Chłopak zdaje sobie sprawę z tego, że Faris miał równie ciężkie życie. Zdaje sobie z tego sprawę, odkąd znalazł go skatowanego i bliskiego śmierci na ulicy. Przygarnął go. Na początku nie było łatwo. Faris był nastawiony wrogo i nieufnie. Dużo czasu zajęło Eiji'emu zdobycie jego zaufania, ale udało się. Teraz, gdy oboje poznali się wzajemnie, stali się swoimi najwierniejszymi druhami. A Eiji odkrył jak wspaniałym stworzeniem jest jego Pokemon.
Nadal jest nieufnie nastawiony do obcych. Jest upartą, dumną bestią, która lubi zaczepiać i prowokować, która w czasie walki walczy do ostatniej kropli krwi. Łobuz, lubi rozrabiać, ale czasem zdarzają mu się leniwe dni. Nie słucha się nikogo prócz Eiji'ego, tylko on wie jak trafić do swojego małego, poczciwego Pokemona.
Umiejętności: Pochłanianie ognia - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia. Zdolność nie działa, kiedy Pokemon jest zamrożony.
Trzyma: -
Aerodactyl
Imię: -
Poziom: 6,5
Typ:
Ewolucja: Aerodactyl (Mega Stone) -> Mega Aerodactyl
Ataki: Iron Head, Ice Fang, Fire Fang, Thunder Fang, Wing Attack, Supersonic, Bite, Scary Face, [Egg Move] Dragon Breath, [HM] Fly
Charakter i historia: Historia tego pokemona nie jest dokładnie znana. Został ożywiony przez naukowe ugrupowanie nazywane
Anima. Od czasu kiedy przywrócono go do życia przebywał we wnętrzu pokeballa. Jego poprzednią opiekunką była Alice Pondour; ofiara zamachu terrorystycznego. To bardzo młody osobnik. Trudno go okiełznać. Jest bardzo żywiołowy, temperamentny. Nie słucha się byle kogo. Swojego właściciela wystawia zawsze na próbę, gotów zbuntować się kiedy ten zawiedzie. Droga do pozyskania jego respektu prowadzi przez krainę bólu, irytacji i licznych zadrapań. Lecz kiedy zyska się jego poważanie, stanie się kompanem na śmierć i życie. Wojownik z niego wyśmienity. Świetnie radzi sobie z wyważeniem defensywy i ofensywy. Pomimo bycia groźnym drapieżnikiem ma swoje słabości. Jest pewna rzecz, która go przeraża. A mianowicie - technologia. Współczesność to dla niego nie lada zagadka. Żył bowiem w czasach prehistorii, gdzie nie było tylu dziwacznych wynalazków, metalowych ptaszysk i innych dziwactw. A na strach reaguje nie piskiem i ucieczką, lecz agresją. Może z czasem przywyknie, kto wie?
Umiejętności: Pressure - Stworek, który atakuje Pokemona z tą zdolnością, zużywa dwa PP na turę zamiast jednego. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Trzyma: -
Box |
Konto bankowe
Galeria z trofeami
Zawartość plecaka:
- 4.300$
- Pokedex
- 5 x Pokeball
- TM46 - Thief
- Old Amber