Odwieczna walka dobra ze złem nadal trwa...
Po której stronie staniesz Ty, Gość?
~ DRUŻYNA DOBRYCH ~
Strażnicy zostali stworzeni i wybrani przez Księżyc, aby chronić marzenia dzieci przed Władcą Koszmarów - Mrokiem oraz jego podwładnymi, a także przynosić radość światu. Naczelnym strażnikiem jest Święty Mikołaj.
~ DRUŻYNA ZŁYCH ~
Złoczyńcy są podwładnymi Władcy Koszmarów - Mroka, a ich zadaniem jest straszenie dzieci i sprawienie, by przestały wierzyć w strażników, a tym samym uwierzyły i bały się złoczyńców. Ich główny cel to odebranie radości światu.
Event to klasyczna walka dobra ze złem, w którym wybieracie, po której stronie chcecie walczyć i sami wymyślacie swoją postać strażnika bądź złoczyńcy wraz z jego zdolnościami. Konflikt między obydwiema stronami zaczyna się na drobnych potyczkach, a zakończy go wielkie, ostateczne starcie.
~ Zasady ~ 1. Wysłanie formularza jest potwierdzeniem, że przeczytałeś wszystkie zasady i będziesz się do nich stosował, a jeśli którąś złamiesz, jesteś świadom kary, jaka Cię spotka (w zależności od wagi zasady może to być upomnienie, kara pieniężna, warn, ban lub zdyskwalifikowanie z eventu bez możliwości powrotu do atrakcji).
2. W evencie odpisujecie w dowolnej kolejności, chyba, że narzucę Wam jakąś określoną.
3. W evencie nie ma limitu postów na osobę, jednak może to ulec zmianie, jeśli organizator wspomni o tym przy swoim odpisie, np. "Tym razem każdy może napisać max. 2 posty".
4.1 Czas na odpis w evencie to 72h (tyle samo ma organizator na odpisanie uczestnikom). Jeśli przez ten czas uczestnik nie odpisze, zostaje zdyskwalifikowany z eventu. I nie mam pojęcia, ile potrwa event, ale na pewno dłużej niż dwa tygodnie.
4.2 Czas na odpis w okresie świątecznym może zostać przedłużony, o ile organizator wspomni o tym przy swoim odpisie.
4.3 Zgłoszenie nieobecności nic nie da i proszę mnie potem nie pytać "Czemu zostałem zdyskwalifikowany, skoro napisałem, że mnie nie będzie?". Jeśli zapisujesz się do eventu, musisz w nim odpisywać na bieżąco albo wylecisz. Wyjątek stanowi prawdziwy, poważny powód (np. nagłe trafienie do szpitala, czego nikomu nie życzę ;-;), o którym należy poinformować organizatora po powrocie z nieobecności.
5. Za udział w evencie trzeba zapłacić 3000$. Kasę otrzymacie z powrotem, jeśli dotrwacie do końca, jednak osoby, które zostaną zdyskwalifikowane, nie dostają zwrotu pieniędzy. Jeśli ktoś wysłał formularz, a nie ma zaktualizowane banku, nie biorę jego zgłoszenia pod uwagę! 6.1 Zapisując się do eventu, weźcie pod uwagę to, do której grupy (dobrzy czy źli) się zapisujecie, żeby nie wymyślić jakiegoś szatana jako strażnika albo uroczego człowieka-chomika jako złoczyńcę.
6.2 Należy mieć też na uwadze, że strażnicy i złoczyńcy to mityczne, fikcyjne, fantastyczne istoty człekokształtne (więc psem na czterech łapach nie będziesz). Co więcej strażnicy są postaciami typowymi dla tych, w jakie wierzą lub mogłyby wierzyć dzieci, dlatego niechże mają one jakiś związek z dzieciakami, bo w końcu muszą je chronić i przynosić im radość.
6.3 Wymagam od Was oryginalności i kreatywności, dlatego proszę nie wybierać postaci, jakie były w filmie "Strażnicy Marzeń" (na książkowych bohaterów, których nie było w filmie, mogę się ewentualnie zgodzić).
7. Podając zdolności swojej postaci, daruj sobie czynności wiadome (bieganie, skakanie itd.). Pamiętaj też, by wypisać wszystkie nadprzyrodzone umiejętności, gdyż nie można potem korzystać z tych, o których się zapomniało (a dopisywać też nie wolno).
8. Każdy formularz wymaga akceptacji organizatora, który sprawdzi, czy Wasze postacie są odpowiednie i czy nie przedobrzyliście z ich zdolnościami.
9.1 Ze względu na to, że musi być Was mniej więcej po równo w złych i dobrych, zapisy będą w pewien sposób ograniczone. Mówiąc prościej, najpierw napiszę, że np. zbieramy po 3 dobrych i 3 złych. Zanim nie zbierze się tych i tych po 3, nie otworzę kolejnych zapisów. Co więcej, jeśli przez 48h nikt nowy się nie zgłosi, zakończymy zapisy. Proszę więc, miej się na baczności i nie czekaj na kolejne otwarcie zapisów zbyt długo, bo np. chcesz być w złych, a tam jest już max. w danej turze zapisów, bo może się zdarzyć, że następne zapisy po prostu się nie odbędą, a ty w ogóle nie weźmiesz udziału w evencie.
9.2 Po zebraniu wszystkich uczestników, dorobię kilka postaci NPC, jeśli w którejś drużynie będzie mniej osób. Tak samo, jeżeli ktoś zostanie zdyskwalifikowany, jego postać będzie dalej prowadzona jako NPC, żeby było po równo.
10. Formularza nie wolno edytować po wydaniu werdyktu (post, w którym organizator napisał, na co się zgadza, a na co nie) przez organizatora.
11. Nie wolno zajmować sobie miejsc (tj. wklejasz niepełny formularz bądź piszesz tylko, że będziesz w dobrych/złych, a potem uzupełniasz całą resztę).
12. Każda drużyna będzie miała swój dział na hasło. Co prawda każdy i tak odpisuje sam, a nie tworzycie jeden wspólny odpis jak w szkółkach, jednakże możecie sobie coś ustalać między sobą, wymyślać taktyki na wrogów itd. Podawanie hasła innym jest surowo zabronione i grozi natychmiastową dyskwalifikacją z eventu, brakiem zwrotu kasy i warnem do odpracowania.
Kod:
[b]Formularz[/b]
Drużyna: [i]dobrych/złych[/i]
Imię postaci: [i]np. Baba Jaga[/i]
Wygląd postaci: [url=link-do-obrazka]klik[/url]
Zdolności postaci: [i]np. latanie[/i]
Formularz
Drużyna: złych
Imię postaci: Czarna Mara
Wygląd postaci: klikklik
Zdolności postaci:
- Uśpienie (usypia przeciwników)
- Koszmar (po uśpieniu zsyła na ofiary koszmary, które muszą pokonać, by obudzić się ze snu)
- Krucza Magia Mroku (za pomocą kruków i mroku tworzy różne kombinacje ataków, może również przenosić się w różne miejsca)
- przemiana w czarnego konia
Formularz
Drużyna: złych
Imię postaci: Zła Matka Natura
Wygląd postaci: klik Zdolności postaci:
- Kontrola roślin
- Kontrola zwierząt // Tutaj także potrafi widzieć oczyma danego zwierzęcia, np. gdy się skupi, to potrafi widzieć to, co np. sokół który lata sobie nad rzeką 2km dalej.
- Kontrola pogody
Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 4703 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-12-22, 15:36
Formularz Drużyna:złych Imię postaci:Czerwony Kapturek Wygląd postaci:KlikJako wilkołak Zdolności postaci:
- Jest wilkołakiem- no więc może zmieniać się w sporego wilczka
- Poza faktem, że sama jest po części wilkiem, kontroluje też watahę (coś w stylu przydupasów), tak "na co dzień" zawsze towarzyszy jej jeden wilk, a reszta gdzieś tam sobie gania
- Wyostrzone zmysły: słuch i węch
- Świetnie orientuje się w poruszaniu po lesie
Za zgodą Daisy dopisuję sobie jeszcze kilka niezbyt wydumanych ataków:
- Cios koszyczkiem- Kapturek w bajcie tupta do babci z koszyczkiem, a atak ten polega ni mniej ni więcej na uderzeniu nim (koszyczkiem oczywiście) w przeciwnika. Koszyczek sam w sobie nie jest jakiś super niesamowity, aczkolwiek nie rozwala się po jednym ciosie.
- Pazurami go!- zwykły cios pazurami w wilczej formie- jako człowiek po prostu używa pięści ;P
- Serwetka ci w oko- Kapturek zrywa serwetkę, którą jest przykryty koszyczek i rzuca ją na przeciwnika coby albo go zmylić, albo na dosłownie kilka sekund ograniczyć pole widzenia. W każdym razie jest to zagranie dające dosłownie chwilkę przewagi.
- Ja tam nie wlezę?!- wspinaczka, na drzewa chociażby, przy czym jako wilkołak idzie jej to sprawniej dzięki pazurom
- Frontalny atak ciastem!- Kapturek sięga do koszyczka i rzuca w przeciwnika pierwszą lepszą rzeczą, jaka wpadnie jej w ręce z prowiantu "dla babci"- owocami, ciastkiem, butelką z kompotem... Same w sobie nie zadają jakichś kosmicznych obrażeń, ale nadają się do zmyłki lub krótkotrwałego ograniczenia widoczności (np. jeśli rywal zarobi takim ciastkiem w twarz). Koszyczek teoretycznie sam się napełnia, ale potrzebuje na to kilku minut i jeśli za szybko się go opróżnia nie "nadąży" odradzać swojej zawartości
- Bierz go!- najzwyklejsze w świecie ugryzienie, przy czym w formie wilkołaka jest znacznie mocarniejsze w skutkach ;P
- Urok osobisty- tylko w formie ludzkiej. Może udawać "tę dobrą", aby zmylić rywali i potem zaatakować z zaskoczenia, np. jako wilkołak. Kto by nie zaufał słodkiej dzieweczce w kapturku, co wędruje do babci? ;P Działa tak długo dopóki sama się nie ujawni lub jeśli ktoś jej nie zdemaskuje.
Starter: Bagon
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 435
Wysłany: 2015-12-22, 15:50
Formularz
Drużyna: dobrych
Imię postaci: Steve Wind
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
*pełna kontrola wiatru,
*przemiana w wiatr (a wiatr jest w sumie wszędzie, bo w domu jest jako przeciąg więc mogę być wiatrem w dowolnym miejscu *^*)
*latanie,
*czucie wiatru - gdy odpowiednio się skupi, może namierzyć daną osobę, rzecz, etc do 5 km kwadratowych, więc będzie rzaaaadko używane, bo za dużo szukania :(
Kasa odebrana
_________________
"Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi... Bo nie jesteś sam!"
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-22, 16:13
Did
- Uśpienie (usypia przeciwników) - Akcept, ale skoro usypiasz przy pomocy umysłu, to musisz być skupiona na swoim rywalu (w sensie, że nie pstryk i śpi, tylko musisz tak jakby skumulować myśli i wtedy nikt nie może Ci przeszkodzić - uderzyć czy cuś) i musisz go widzieć, a nie że na odległość czy coś takiego.
- Koszmar (po uśpieniu zsyła na ofiary koszmary, które muszą pokonać, by obudzić się ze snu) - Akcept, że Twoja ofiara ma koszmar, jeśli go na nią ześlesz, ale nie musi jej pokonywać, żeby się obudzić (lul ;-;)
- Krucza Magia Mroku (za pomocą kruków i mroku tworzy różne kombinacje ataków, może również przenosić się w różne miejsca) - Różne kombinacje ataków? Masz wyjaśnić dokładnie i wtedy ocenię. Krucza teleportacja? Nope, to za wiele. Chyba, że zrezygnujesz z przemiany w konia i teleportacja będzie ograniczona do 200m (czyli bardziej do walki przydatna niż ogólnego przemieszczania).
- przemiana w czarnego konia - Akcept, ale to zwykły czarny koń, nie napisałeś o żadnych mocach czy coś, co by posiadał.
Yuki
- Kontrola roślin - Akcept.
- Kontrola zwierząt // Tutaj także potrafi widzieć oczyma danego zwierzęcia, np. gdy się skupi, to potrafi widzieć to, co np. sokół który lata sobie nad rzeką 2km dalej. - Brak akceptu, bo nie ma zwierząt tylko Pokemony, a gdybyś nad nimi władała, to byłoby zbyt potężne, gdyż będą odgrywać czasem dużą rolę. // Co do drugiej części to możesz widzieć oczami dowolnego Pokemona, ale nie masz na niego wpływu i tylko te stworki, które są nie dalej niż 200m od Ciebie + jesteś wtedy łatwym celem (Twoje ciało).
- Kontrola pogody - Akcept, ale nie myl kontroli pogody z kontrolą żywiołów, tj. możesz wywołać wiatr, śnieg, deszcz, żeby słońce wyjrzało zza chmur, ale nie możesz np. kazać morzu, żeby się zebrało w falę i uderzyło w coś/kogoś. I jeśli ktoś będzie miał szczególną kontrolę nad czymś, np. jak Jack Frost nad śniegiem to on wtedy sb lepiej radzi z tym niż ty, bo to jego specjalność.
PS Możesz się nazwać Demoniczna Matka Natura albo Zła? W sensie, żeby było wiadomo, że należy do złych, bo ogólnie Matka Natura brzmi raczej dobrze xd
Gwen Brown
- Jest wilkołakiem- no więc może zmieniać się w sporego wilczka - Akcept. Jako wilkołak masz oczywiście więcej siły, pazury, zęby, jesteś szybsza itd., ale darujemy sb zamienianie innych w wilkołaki i można Cię zranić srebrem.
- Poza faktem, że sama jest po części wilkiem, kontroluje też watahę (coś w stylu przydupasów), tak "na co dzień" zawsze towarzyszy jej jeden wilk, a reszta gdzieś tam sobie gania - Emm... Jako, że nie mamy zwierząt, lecz Poki, to możemy zrobić tak, że zawsze towarzyszy Ci jeden Houndoom, a dodatkowo możesz przyzwać watahę Houndoomów, która składa się z trzech Houndoomów + czwarty ten Twój, co lata przy Tb, no i jesteś alfą, więc Cię słuchają.
- Wyostrzone zmysły: słuch i węch - Akcept.
- Świetnie orientuje się w poruszaniu po lesie - Akcept.
Elphias
*pełna kontrola wiatru - Akcept.
*przemiana w wiatr (a wiatr jest w sumie wszędzie, bo w domu jest jako przeciąg więc mogę być wiatrem w dowolnym miejscu *^*) - Wat? ;-; masz już latanie to po co Ci bycie wiatrem? Nope.
*latanie - Akcept.
*czucie wiatru - gdy odpowiednio się skupi, może namierzyć daną osobę, rzecz, etc do 5 km kwadratowych, więc będzie rzaaaadko używane, bo za dużo szukania :( - Eeeee... *czuje, że Elph nie miał co wymyślić, to dał na siłę xD* Może być, że lepiej słyszysz jakieś powiewy wiatru, dzięki czemu szybciej usłyszysz, że ktoś nadchodzi, ale bez przesady, że od razu namierzasz osoby.
Black Lotus
- latanie (wyłącznie w małej formie) - Akcept.
- zmiana wielkości swojego ciała (od wielkości 11-letniej dziecka do wielkości wróżki) - Akcept. Jakby ktoś pytał o wielkość wróżki, to chodzi o taką małą, typu Calineczka xd
- niewielka kontrola żywiołów (tylko w dużej formie)
» ruszające się liany - Akcept.
» niewielka kula ognia - Akcept.
» kontrola wody - Emmm... Albo kula ognia albo kontrola wody. Wybieraj.
Jak kogoś zapytałam, czy woli X czy Y to niech odpisze, ale innych proszę o zamilczenie, bo nie bawimy się w kompromisy i nie będę słuchać, że "skoro nie zgodziłaś się na X, to chcę Y". Było wcześniej o tym pomyśleć :c Wybaczcie, ale jednak niektórzy za mocno wykoksili sobie postacie xD
W tej turze zapisów zostały 2 wolne miejsca do drużyny dobrych!
Starter: Pancham
Profesja: koordynator
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 27 Dołączyła: 23 Cze 2014 Posty: 2228 Skąd: Stettin an der Oder
Wysłany: 2015-12-22, 20:13
Formularz
Drużyna: dobrych
Imię postaci: Tasogaregami, Pani Zmierzchu i Gwiazd (reaguje także na samo Tasogare albo Hoshi
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
Strzała porażenia (nabiera w dłoń odrobinę ciemnej materii z ciemnego nieba i wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika)
Zaćmienie ("pochłania" na pięć sekund przeciwnika w sferę o średnicy trzech metrów wypełnioną ciemnym dymem, który ogranicza widoczność
Załamanie blasku (przy widocznych na niebie gwiazdach ciało dziewczyny staje się teoretycznie niezauważalne dla innych)
Lewitacja (potrafi lewitować kilkanaście-kilkadziesiąt centymetrów nad powierzchnią podłoża przez dłuższy czas (nie męczy jej to w szczególny sposób)
Gwiezdny promień (wykorzystując blask gwiazd na nieboskłonie, atakuje wroga, przy okazji go paraliżując na pół minuty
_________________
"Ta myśl sprawiła, że chciałam się stąd ulotnić jeszcze prędzej. I najlepiej zastosować Domestos do mózgu" ~ Alliana, "Przygoda Alliany"
wizja dwóch bishowych braci do poke KP
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-22, 20:22
Snazzy
Strzała porażenia (nabiera w dłoń odrobinę ciemnej materii z ciemnego nieba i wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika) - Akcept.
Zaćmienie ("pochłania" na pięć sekund przeciwnika w sferę o średnicy trzech metrów wypełnioną ciemnym dymem, który ogranicza widoczność - Akcept.
Załamanie blasku (przy widocznych na niebie gwiazdach ciało dziewczyny staje się teoretycznie niezauważalne dla innych) - Akcept.
Lewitacja (potrafi lewitować kilkanaście-kilkadziesiąt centymetrów nad powierzchnią podłoża przez dłuższy czas (nie męczy jej to w szczególny sposób) - Akcept.
Gwiezdny promień (wykorzystując blask gwiazd na nieboskłonie, atakuje wroga, przy okazji go paraliżując na pół minuty - Akcept, ale to będzie męczący atak, w sensie, że dla Twojej postaci, że będzie po nim lekko osłabiona i nie będzie mogła go używać bez przerwy.
Czas na nową rundę zapisów.
Przyjmiemy po 2 dobrych i złych.
Formularz
Drużyna: dobrych/
Imię postaci: Night Saber
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
- Walka ostrzem świetlnym(Walka mieczem, jak sama nazwa wskazuje oraz nieduża możliwość odbijania jakiś pocisków czy tu kawałki lodu czy coś tak by nie zraniły postaci)
- Zdolności Kinetyczne "Moc"(Możliwość samą mocą popychania jakiś przedmiotów, przy większym skupieniu niszczenia ścian, możliwość przenoszenia towarzyszy, mebli, pączków w miejsca wokół postaci.
- Super Skok(Podstawowe użycie Mocy, wykorzystanie jej do wysokich skoków tak by dostać się na znacznie wyższe tereny w danej okolicy
- Proste sztuczki umysłowe(Wykorzystywanie Mocy w taki sposób by zasugerować komuś np otworzenie Bramy, oddania nam klucza bądź odwrócenia się w inną stronę by można było przejść
- Wyczucie wrogów/niebezpieczeństwa(Jak sama nazwa wskazuje, mogę wyczuć zaburzenia w Mocy wywołane przez przeciwnika. Nie zdołam dokładnie określić co do centymetra gdzie jest, ale zdołam wskazać z jakiego kierunku idą oraz czy są blisko czy daleko
Jbc, możesz do mnie na PW z pytaniem wyjechać, jeśli czegoś nie zrozumieć zdołasz(stara się być niczym Yoda)
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-22, 20:47
Dante Aligieri
- Walka ostrzem świetlnym(Walka mieczem, jak sama nazwa wskazuje oraz nieduża możliwość odbijania jakiś pocisków czy tu kawałki lodu czy coś tak by nie zraniły postaci) - Akcept.
- Zdolności Kinetyczne "Moc"(Możliwość samą mocą popychania jakiś przedmiotów, przy większym skupieniu niszczenia ścian, możliwość przenoszenia towarzyszy, mebli, pączków w miejsca wokół postaci. - E.... Przenoszenie pączków? XD Chodzi, że tak jakby siłą umysłu, tak? Na przenoszenie mebli i rzeczy mogę się zgodzić, chociaż to będzie wymagało skupienia, ale niszczenie ścian i przenoszenie towarzyszy to zbyt wiele.
- Super Skok(Podstawowe użycie Mocy, wykorzystanie jej do wysokich skoków tak by dostać się na znacznie wyższe tereny w danej okolicy - Akcept, skoki max. do 2m z rozbiegiem, bez do 1,5m.
- Proste sztuczki umysłowe(Wykorzystywanie Mocy w taki sposób by zasugerować komuś np otworzenie Bramy, oddania nam klucza bądź odwrócenia się w inną stronę by można było przejść - Okej, będziesz mógł próbować tak wpłynąć na osoby NEUTRALNE (ani źli, ani dobrzy), ale tylko próbował, więc nie zawsze może Ci się udać.
- Wyczucie wrogów/niebezpieczeństwa(Jak sama nazwa wskazuje, mogę wyczuć zaburzenia w Mocy wywołane przez przeciwnika. Nie zdołam dokładnie określić co do centymetra gdzie jest, ale zdołam wskazać z jakiego kierunku idą oraz czy są blisko czy daleko - Akcept, że potrafisz "wyczuć" z jakiego kierunku nadchodzą i w miarę określić, jak bardzo daleko bądź blisko są od Was, ale to drugie (odległość) jest naprawdę mocno "na oko".
Gdyby się ktoś czepiał, że Dante może nie ma jakichś mega zdolności, to pragnę zauważyć, że posiada miecz świetlny i dobrze nim walczy, więc to spora zdolność sama w sobie.
W tej turze zapisów szukamy jeszcze:
- 2 złych
- 1 dobrego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.