Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-10-25, 12:59 Wyścig SAN ~ Przez wodę ~
Udział może wziąć każdy Pokemon wodny. Opiekun wydaje polecenia z brzegu, ponieważ atrakcja będzie dziać się cały czas pod wodą (oczywiście Poki będą mogły pobierać tlen co jakiś czas). Zapisy trwają do 28 października br. (włącznie), a w środę zaczynamy. Wszelkie zasady omówię przed rozpoczęciem. Nagrody: WYMYŚLAM. Zapisujcie się! Wystarczy wypełnić tu poniższy formularz:
O co chodzi z kosztem 1k? Każdy, kto się zapisuje, musi zapłacić od razu przy dodawaniu formularza podaną kwotę. Osoba, która nie odpisze na czas (48h), zostaje zdyskwalifikowana i traci forsę. Uczestnik, który do samego końca nie będzie sprawiał problemów, otrzyma zwrot całej kwoty plus jej 10% (1100$).
Jeżeli do środy ktoś z zapisanych nie będzie miał zaktualizowanego banku, nie weźmie udziału w wyścigach.
Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 4703 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-10-25, 17:27
~ Formularz ~
Pokemon startujący: Kingdra (Miyu)
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): Expert Belt (znaczy jeszcze go nie trzyma, ale zaraz jej dopiszę i będzie trzymać)
Pokryłem/am koszt 1000$.
Starter: Pancham
Profesja: koordynator
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 27 Dołączyła: 23 Cze 2014 Posty: 2228 Skąd: Stettin an der Oder
Wysłany: 2014-10-27, 19:55
Wybrany Pokemon: Greninja
Trzymany przedmiot: Sitrus Berry
Koszty pokryję jutro, jak wrócę :)
_________________
"Ta myśl sprawiła, że chciałam się stąd ulotnić jeszcze prędzej. I najlepiej zastosować Domestos do mózgu" ~ Alliana, "Przygoda Alliany"
wizja dwóch bishowych braci do poke KP
~ Formularz ~
Pokemon startujący: Vaporeon. Mała zmiana, ale powiedziano mi, że mogę zmienić Pokemona, póki wyścigi się nie zaczną :u.
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): Brak. Ma ze sobą Zygmunta - swoje piórko, ale myślę, że możemy jej je odebrać na czas wyścigu, nie~?
Pokryłam koszt 1000$.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-10-29, 15:00
- Dzień dobry! Nazywam się Dannin Watermelon i z chęcią przeprowadzą tutejsze wyścigi Pokemonów. Są one bardzo oryginalne, a przy tym zdobyły rzeszę fanów ze wszystkich regionów, ponieważ odbędą się pod wodą! W atrakcji udział bierze osiem stworków należących do najdzielniejszych, najbardziej kochających ryzyko mieszkańców Crystal City! Czekajcie na wystrzał, by wystartować... - komentowała przez mikrofon młoda kobieta przywodząca na myśl osobę aktywną, która czerpie z życia pełnymi garściami.
BANG *pistolet*
Wszyscy wskoczyli do wody. Na początku widać niewielkie różnice w odstępach między odległością Pokemonów od siebie (prowadzenie wg. szybkości Poka: dwie Greninje, Floatzel i Starmie, Golduck z Kingdrą i Buizelem, Vaporeon). Uczestnicy dopływają do pierwszej przeszkody, jaką są trytony (wygląd: człowiek z rybim ogonem zamiast nóg, posiadają zielonkawą skórę i włosy tego samego koloru - inspiracja HP). Istoty te zachowują się agresywnie w stosunku do wszystkich obcych wkraczających na ich teren, a dodatkowo posiadają ostre trójzęby, które stanowią ich główną broń. Oprócz tego mają też bardzo ostre zęby, którymi lubią boleśnie gryźć, a przy tym są też niesamowicie szybkie. Ich słabą stroną okazuje się być ogień i zbyt wielkie ciepło, gdyż wówczas ich skóra wysycha, jednak pod wodą nie grożą im takie kataklizmy ze strony natury. Rzecz jasna nie są Pokemonami, więc nie znają żadnych ataków. UWAGA! Z całą pewnością żaden tryton nie zgodzi się na pokojowe debaty bądź inne rozwiązanie bez użycia siły.
Po co podałam prowadzenie?
Jako, że jest to pierwszy post i nie mamy ustalone, kto prowadzi to jakoś trzeba było to rozstrzygnąć, gdyż Poki przepłynęły kawałek na prostej. Oczywiście odległości między nimi są minimalne na tyle, że wszyscy widzą wszystkich przed/za sobą. A kolejność podaje również po to, żeby nie było, iż np. Vaporeon, który jest aktualnie ostatni, używa jakiegoś ruchu, by utrudnić pozostałym przejście, ponieważ za nim już nikt nie płynie, więc komu utrudni (chyba, że jego trener pomyśli i wpadnie na jakiś szczwany pomysł)? Rozumiecie, prawda? Potem kolejność nie będzie zależała od szybkości stworków tylko jak we wcześniejszych wyścigach - od pomysłowości trenerów na jak najszybsze pokonanie przeszkód.
Dodatkowe zasady:
1. Podczas całych wyścigów nie można używać ruchu Teleport.
2. W jednym poście użyć możesz max. 4 ataki (bez względu na to, czy będzie to cztery razy Tackle czy kombinacja czterech różnych).
3. W jednym poście można użyć tylko raz ruchu Protect i działa on, dopóki coś nie uderzy w tarczę.
3.2 W tym etapie oznacza to, że jeżeli do Twojego Pokemona używającego Protect podpłynie tryton i dźgnie tarczę swoim trójzębem, ochrona znika i stworek jest już podatny na wszelkie ciosy.
4. Nie można przepłynąć przeszkody.
4.2 W tym etapie oznacza to, że trzeba przepłynąć przez terytorium trytonów.
5. Nie można wynurzać się z wody (nie licząc pominiętych fabularnie wątków o pobieraniu powietrza) ani pokonywać przeszkód przekopując się pod nimi.
Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 31 października br., godz. 15:00. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~
-----------------
Do Snazzy: Twój Pokemon trzyma jagodę leczącą HP, więc jeśli będziesz chciała jej użyć, uwzględnij to w odpisie (nie wlicza się to w 4 dozwolone ataki).
Do Loci: Z tym piórkiem to zależy, czy jest to fabularne piórko, które nic nie robi, czy White Herb ze spisu itemów do trzymania (w "Forumopedii"). Tak więc proszę o doinformowanie i napisanie, czy item zostaje, czy na czas wyścigów zabierasz go Vapkowi ;)
Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 1181
Wysłany: 2014-10-29, 17:40
-Koga, musisz przepłynąć przez terytorium trytonów. Tuż przed tym jak wpłyniesz na teren, który zajmują te maszkary użyj Double Team, by wprowadzić nieco zamieszania wśród potworów. Klony nie są idealny, ale na jakiś czas odwrócą uwagę od ciebie. Płyń cały czas przed siebie i nie atakuj innych uczestników, a nawet trzymaj się od nich z dala, by nie oberwać rykoszetem oraz nie wdawaj się z nimi w bójki. Twoim jedynym celem jest przepłynięcie bez większego uszczerbku na zdrowiu terytorium trytonów. Gdyby ktoś próbował cię zaatakować ochroń się przed atakiem przy pomocy Mat Block. Gdyby wodnych maszkar nie zwiodły klony z Double Team użyj Substitute i poślij swoja kopię, by zajęła trytony, a sam płyń jak najszybciej w stronę końca ich terytorium. Żeby przyśpieszyć używaj Quick attack i staraj się omijać wszystkie przeszkody.
-Lu’Lin, wiem że dopiero co zostałaś moim pokemonem i jeszcze się nie znamy, ale dajmy z siebie wszystko w tych wyścigach. Będzie to idealna okazja byśmy się zaprzyjaźnili. Dobra, nasz pierwszy problem na drodze do mety to banda trytonów. Myślę, że Scald będzie idealne do odstraszania ryboludzi w końcu oni nie lubią wysokich temperatur, ale postaraj się ich nie prowokować. Te trójzęby wyglądają na ostre. Korzystając z Quick Attacku postaraj się uzyskać dodatkowe przyspieszenie, by śmigać między nimi za nim postanowią cię zaatakować. Możesz nim też atakować innych zawodników będących przed tobą, by ich na chwilę wyrwać z rytmu pływania. Najlepiej podpływają od strony brzusznej. Jakby ktoś się na ciebie zasadził to poczęstuj go po głowie Brick Breakiem. A jeśli nie będzie innego wyjścia to chroń się Protectem. To do boju!
- Floatzel naszym zadaniem jest jak najszybciej przepłynąć przez terytorium trytonów. Dla tego celu zwiększymy nieco naszą szybkość za pomocą Agility. Nie mamy co marnować czasu na walkę z nimi. Skupimy się na obronie, unikaniu i szybkiej ucieczce. Szybko zastosuj ruch Aqua Jet, przy którym użyjesz także Scald, stwórz z gorącej wody tarcze, a raczej kołdrę, która cię okryje. Będziesz leciał jak wrząca torpeda. Ci goście nie lubią ciepła, więc jeśli są na tyle mądrzy, to skupią się na innych uczestnikach, niżeli na nas. Ty natomiast w takiej formie przemknij między tymi wodnymi istotami, najszybciej jak się da. Możesz nawet to zrobić slalomem, jeśli będzie trzeba. Na koniec Quick Attack. Tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś cię spowolnij. Nie daj się!
Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 4703 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-10-30, 21:21
- Miyu, jesteś dzielna i wierzę, że dasz sobie radę. Na początek, nie szalej za bardzo, a kiedy znajdziesz się już na terytorium trytonów, użyj Agility. Gwałtownie przyspieszając staniesz się dla nich trudniejszym celem- ostatecznie ciężko jest dogonić coś co zasuwa jak głupie. Ale to wodne stworzenia- nie wolno ich lekceważyć. Gdyby nagle cię obskoczyły lub w ogóle zaistniała jakąś nieciekawa sytuacja, rozpyl wokół siebie Smokescreen. Ciężko trafić w coś czego nie widać, prawda? Zaraz po użyciu tej osłony musisz się zmywać, więc dla lepszego przyspieszenia wspomóż się Water Gun. Niech silny strumień będzie twoim dodatkowym napędem, będziesz szybka jak torpeda! Generalnie staraj się być czujna. Nie wszczynaj jakichś bójek z rywalami, a najlepiej to w ogóle trzymaj się od nich z daleka. Staraj się korzystać ze swojej szybkości i zwinności, aby wymijać ewentualnych upierdliwców lub też ich ataki. Na tym etapie jest stanowczo za wcześnie na jakieś większe szaleństwa. Aczkolwiek gdyby sytuacja była dogodna i udałoby ci się kogoś wyprzedzić, wcale nie będzie źle. Pamiętaj, że w przeciwieństwie do większości swoich rywali ty nie musisz się wynurzać, aby zaczerpnąć powietrza- masz skrzela. To dosyć istotna przewaga, która oznacza, że możesz spokojnie skupić się na wyścigu i wymijaniu kolejnych przeszkód tudzież rywali, bez martwienia się, że nagle zabraknie c tchu. Na sam koniec etapu jeszcze raz użyj Agility. Każde przyspieszenie ci sie przyda, a gdyby zaistniały jakieś straty, uda ci się je nadrobić.
Starter: Pancham
Profesja: koordynator
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 27 Dołączyła: 23 Cze 2014 Posty: 2228 Skąd: Stettin an der Oder
Wysłany: 2014-10-31, 12:36
- Nie będzie źle, Bubblefrog, ale postarać na pewno się musimy. Zacznijmy od prostego wybicia się na prowadzenie i zaatakowania przeciwników, a mianowicie rozsiej w wodzie za sobą Toxic Spikes i poślij je do tyłu za pomocą Hydro Pump. Strumień wody powinien cię wtedy wybić do przodu, ale będzie trzeba też się zająć trytoniskami, dlatego rozsiej wokół siebie Smokescreen. Haze i tak by nie zadziałało, bo to woda, a i tak jesteś w wodzie, więc może to zadziała. Na sam koniec wykonaj jeszcze Double Team, by ewentualnie zmylić przeciwników i trytony. Gdyby coś nie wyszło, staraj się unikać ataków i stosować walkę wręcz przeciwko wrogom jednocześnie cały czas prując do przodu.
_________________
"Ta myśl sprawiła, że chciałam się stąd ulotnić jeszcze prędzej. I najlepiej zastosować Domestos do mózgu" ~ Alliana, "Przygoda Alliany"
wizja dwóch bishowych braci do poke KP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.