Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-09-01, 13:41 Igrzyska Śmierci: Zabij lub zgiń
- K A P I T O L -
Zaawansowane technologicznie i utopijne miasto spełniające funkcję stolicy, w którym żyją zamożni mieszkańcy. To właśnie na jego terytorium planowane są "Igrzyska Śmierci" które rozgrywane są w nieznanym zakątku Panem. Początkowo republika demokratyczna, lecz wkrótce zaczęła tracić swój praworządny charakter, aż w końcu przekształciła się w dyktaturę republikańską z prezydentem na czele, posiadającą całkowitą dominację polityczną i gospodarczą nad krajem. Rządy są egzekwowane przez armię Strażników Pokoju, kary śmierci, propagandy i igrzyska.
- D Y S T R Y K T Y - • Dystrykt Pierwszy jest jednym z najbogatszym dystryktów w Panem. Produkowane tu są artykuły luksusowe dla Kapitolu. Niektórymi z nich są diamenty i prawdopodobnie także inne drogocenne kamienie.
• Dystrykt Drugi to jeden z największych dystryktów w państwie Panem o górzystym terenie. To tutaj trenowani są Strażnicy Pokoju, a także produkowana jest broń. Dwójka specjalizuje się jednak głównie w górnictwie i obróbce kamieni. Publicznie ten dystrykt przedstawiany jest jako dzielnica kamieniołomów.
• Dystrykt Trzeci zajmuje się technologią. Specjalizują się w produkcji telewizorów i komputerów. Przed buntem była to jedna z najbogatszych dzielnic w całym Panem. Większość mieszkańców pracuje w fabrykach, są oni bardzo dobrze wykształceni w zakresie inżynierii.
• Dystrykt Czwarty należy do czołowej trójki najbogatszych okręgów w całym Panem. Mieszkańcy tego dystryktu zajmują się głównie rybołówstwem, co jest bardzo przydatne podczas Igrzysk Śmierci, ponieważ trybuci mają już doświadczenie w korzystaniu z sieci i trójzębów, potrafią łowić ryby, pływać, a także identyfikować jadalne rośliny i zwierzęta żyjące w wodzie.
• Dystrykt Piąty zajmuje się energią elektryczną. Ten region jest odpowiedzialny za generowanie mocy elektrycznej dla całego narodu. Mimo, iż dystryktowi jeszcze nie udało się zbudować reaktora jądrowego, wciąż nie zaprzestają prób. Dzieci z tego okręgu są uzdolnione technicznie.
• Dystrykt Szósty zajmuje się produkcją najlepszych w całym Panem pociągów czy poduszkowców. Jest także jednym z najbardziej wrogo nastawionych do Kapitolu okręgów, ponieważ w czasie powstania został on zbombardowany najmocniej ze wszystkich dzielnic.
• Dystrykt Siódmy kręci się wokół drewna i wielu mieszkańców ma doświadczenie w obsługiwaniu się toporem, siekierą, piłą i innymi narzędziami tnącymi. Obywatele Siódemki są pracowici i bardzo związani z otaczającą ich przyrodą. Dzieci zaczynają tu pracę w bardzo młodym wieku.
• Dystrykt Ósmy zajmuje się produkcją wyrobów włókienniczych i odzieży. Na terenie tego okręgu znajduje się co najmniej jedna fabryka, która jest używana przede wszystkim do produkcji mundurów dla Strażników Pokoju.
• Dystrykt Dziewiąty jest rejonem odpowiedzialnym za uprawę pól i produkcję mąki. Na terenie Dziewiątki znajduje się wiele fabryk, które służą głównie do obróbki ziarna. Nie jest to jednak wybitnie rozwinięta specjalizacja. Jest to jeden z najmniejszych dystryktów Panem, izolujący się od pozostałych, a przede wszystkim od Kapitolu.
• Dystrykt Dziesiąty słynie z hodowli zwierząt, takich jak krowy, kozy czy świnie. Obyczaje tu panujące są jednymi z najbardziej liberalnych w całym państwie. Nie oznacza to jednak, że obywatele Dziesiątki godzą się z reżimem Kapitolu i Prezydenta Snowa.
• Dystrykt Jedenasty to jedna z najbiedniejszych dzielnic Panem. Główną specjalizacją tego regionu jest rolnictwo − cały dystrykt Jedenasty otoczony jest przez pola zbóż i bawełny, a także sady. Prawie wszystkie plony zostają wysyłane do Kapitolu, a każdy, kto zostanie złapany na kradzieży, choćby drobnej cząstki upraw, jest karany publicznie. Mieszkańcy Jedenastki są przeważnie ciemnoskórzy.
• Dystrykt Dwunasty to najbiedniejszy region w Panem, gdzie głodujących można spotkać niemalże na każdym kroku. Główną gałęzią przemysłu jest górnictwo i wydobywanie węgla kamiennego. Mimo tego, że jest to dystrykt najbardziej oddalony od Kapitolu, pełni kluczową rolę − obywatele Dwunastki wydobywają skałę, która umożliwia ogrzanie domostw w całym Panem.
- D O Ż Y N K I -
Pierwszy września musiał nadejść. Było to nieuniknione. Wraz z tym dniem w większości dystryktów pojawiła się panika, lęk, strach i przerażenie. Jedynie wyszkoleni młodzieńcy i wyćwiczone młode kobiety z dystryktu pierwszego, drugiego oraz czwartego cieszą się, że wreszcie będą mogli dobrowolnie wziąć udział w krwawym horrorze, by pokazać swą siłę oraz przynieść chwałę rodzinie. Z każdego spośród dwunastu dystryktów wyłoniona zostania para trybutów, chłopak i dziewczyna w wieku od 12 do 18 lat.
Godzina 14:00. Czas rozpocząć uroczystość.
- I N F O R M A C J E - (każdy dla własnego dobra niech to przeczyta, jeśli chce brać udział)
Żeby dobrze zrozumieć ten event, najlepiej przeczytać chociaż pierwszą cześć Igrzysk Śmierci lub obejrzeć film. "Zabawa" polega na przetrwaniu. Wszyscy uczestnicy zostaną "wrzuceni" na póki co nieznany teren pełen pułapek (m.in. gończe osy, tsunami, deszcz krwi). Przeżyć może tylko jedna osoba, dlatego trybuci mordują się wzajemnie. Oczywiście niektórzy wolą działać w grupie, więc tworzą sojusze, jednak trzeba pamiętać, że wkrótce towarzysze broni będą musieli sobie skoczyć do gardeł. W trakcie igrzysk ważną rolę odgrywają sponsorzy, czyli bogaci mieszkańcy Kapitolu mogący wysyłać prezenty trybutom, którzy wejdą w ich łaski. Niekiedy taki podarunek będący zwykłą butelką wody czy maścią na poparzenia może okazać się cenny na wagę życia.
Pokemony w igrzyskach...
W evencie będą dodatkowo Pokemony. Pojawią się dopiero na arenie. Niektóre można sobie upolować jako pożywienie, inne będą chciały Cię zabić, a jeszcze są takie, które możesz próbować oswoić, by pomogły ci przetrwać zabijając innych, chroniąc cię itd. Tylko nie przywiązuj się zbytnio do swojego pupilka, bo kapitol na pewno nie pozwoli Ci go zatrzymać po igrzyskach.
Moja postać...
Grać można wymyśloną postacią ludzką lub swoją z KP (o ile jest w przedziale wiekowym 12-18 lat). Jednak wybierając tą drugą opcję, musisz pogodzić się z kilkoma surowymi zasadami. Mianowicie nie możesz być gijinką, półzwierzęciem czy czymś nieporzypominającym zwykłego człowieka. Pokemonowo-zwierzęce uszy jeszcze przejdą, ale nie licz na to, że będziesz dzięki nim lepiej słyszeć. Niestety ogon, błony między palcami czy sierść na ciele są niedopuszczalne. Likwidujemy też wszelkie dodatkowe moce, zdolności postaci tak, by wszyscy mieli równe szanse. Czyli nawet jeśli w przygodzie umiesz porozumiewać się z Pokemonami, nie potrzebujesz snu, nie odczuwasz zmian temperatury, jesteś prawie niezniszczalny i wszystko inne, tutaj w evencie tracisz to, by walczyć jako najzwyklejszy człowiek.
Cała ważna reszta...
Jeśli chodzi o czas na odpis, będzie to wyglądało tak, że Dais piszę post jako organizator, w którym opisuje przebieg wszystkiego, rozdaje ewentualne prezenty od sponsorów itd., potem Wy macie 72h na odpis/odpisy (piszecie co robicie, czy próbujecie założyć z kimś sojusz, czy chcecie kogoś ukatrupić, czy szukacie wody pitnej bądź pożywienia i wszystko inne) i znów Dais opisuje co się stało, komu się powiodło, kto umiera, czy nadciąga jakiś kataklizm itd. Atrakcja trwać będzie przez bliżej nieokreślony czas, dopóki nie zostanie jedna osoba - zwycięzca. W sprawie odpisów to macie na nie 72h, jednak jeśli ktoś nie zdąży dać ani jednego postu, nie zostaje zdyskwalifikowany. Zwiększa się szansa na to, że umrze po tym etapie, ale niekoniecznie. Dopiero jeśli nie odpisze dwa razy z rzędu, wtedy śmierć ma pewną. Dobra wiadomość jest taka, iż nie ma żadnych kar za brak odpisów czy zdechnięcie. Zła, że tylko zwycięzca dostanie nagrodę, a wszyscy inni, którzy brali udział nawet do samego końca, nie dostaną złamanego centa :c Ale myślę, że zapisujecie się dla dobrej zabawy, a nie nagrody.
Jak by co event pewnie trochę potrwa i aż do jego zakończenia żadnej innej atrakcji nie planujemy (nie licząc trwających pokazów).
- F O R M U L A R Z -
Kod:
[b]Dystrykt:[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Wygląd postaci:[/b]
[b]Wiek postaci:[/b]
[b]Postać jest dobra w:[/b]
Objaśnienie formularzu: ♣ Dystrykt - wybierasz dowolny od 1 do 12, aczkolwiek z danego dystryktu może być tylko dwójka trybutów (chłopak i dziewczyna), więc jeśli grasz facetem, a jakiś inny koleś przed tobą wybrał ten dystrykt, który chciałeś ty, musisz wziąć inny (lub grać dziewczyną, jeśli żadna nie zapisała się jeszcze do tego dystryktu). Pragnę jednak dodać, że opisy dystryktów dostaliście nie bez powodu. Przykładowo, jeśli wybierzesz dystrykt czwarty, będzie Ci łatwiej złowić ryby niż pozostałym, ale za to nie zrobisz sobie takiego dobrego i wygodnego ciuszka jak ktoś z ósemki.
♣ Imię i nazwisko - tego chyba nie muszę tłumaczyć, ale ostrzegam, że kapitol przyjmuje do igrzysk tylko tych, którzy będą mieli jedno imię oraz nazwisko (z samym imieniem czy nazwiskiem nie przejdziesz).
♣ Wygląd - dowolny, adekwatny do wieku i płci postaci. Mile widziani ciemnoskórzy trybuci z Jedenastki.
♣ Wiek - od 12 do 18 lat.
♣ Postać jest dobra w - musisz wybrać tylko JEDNĄ z tych umiejętności: bieganiu, wspinaczce, pływaniu, kamuflażu, posługiwaniu się sztyletem/nożem, posługiwaniu się łukiem, posługiwaniu się włócznią, nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami, zagadkach umysłowych, walce bez użycia broni.
♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Gotowy formularz należy wkleić w tym wątku. Nie wolno zmieniać płci ani dystryktu po pierwszym wyborze. Nie wolno również rezerwować sobie miejsca (tj. wklejasz niepełny formularz, a potem go uzupełniasz w edycji). Liczba miejsc ograniczona: max. 24 osoby (12 postaci męskich i 12 żeńskich). Zapisywać można się do 6 września br., godz: 15:00 (chyba, że przedtem znajdzie się 24 chętnych w co wątpię xd).
- N A G R O D A -
Zwycięzca pierwszej edycji Igrzysk Śmierci "Zabij lub zgiń" otrzyma:
- 20.000$
- 10 Rare Candy
- Pokemona niespodziankę
Dystrykt: Czwarty
Imię i nazwisko postaci: Roseen Taurett
Wygląd postaci:http://img15.deviantart.n...lia-d94hwhx.jpg Wiek postaci: 17 lat
Postać jest dobra w: nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami,
Starter: Mudkip
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 25 Dołączył: 30 Gru 2014 Posty: 666 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-01, 14:39
Dystrykt: Czwarty
Imię i nazwisko postaci: Aiden Taurett
Wygląd postaci:http://pre00.deviantart.n...lia-d96e00m.jpg Wiek postaci: 17 lat
Postać jest dobra w: posługiwaniu się łukiem (będę strzelać do ludzi *^*)
Starter: Phantump
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 12 Gru 2014 Posty: 328 Skąd: Ze składzika
Wysłany: 2015-09-01, 14:50
Dystrykt: Siódmy
Imię i nazwisko postaci: Aren Evan
Wygląd postaci:http://www.zerochan.net/1710345 Wiek postaci: 16
Postać jest dobra w: nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami
Starter: Snorunt
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 113 Dołączyła: 30 Lip 2015 Posty: 109
Wysłany: 2015-09-01, 17:24
Dystrykt: Piąty
Imię i nazwisko postaci: Caroline Åkerman
Wygląd postaci:http://img02.deviantart.n...art-d8o83jy.jpg Wiek postaci: 17 lat
Postać jest dobra w: posługiwaniu się sztyletem/nożem
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-09-02, 19:49
- P R E Z Y D E N T snS N O W -
Zadecydował, że będą również nagrody pocieszenia za udział w Igrzyskach Śmierci.
a) osoby, które umrą w pierwszej piątce dostaną 1000$
b) osoby, które umrą od szóstego trupa do dziesiątego (włącznie) dostaną 2000$
c) osoby, które umrą od jedenastego trupa do piętnastego (włącznie) dostaną 3000$
d) osoby, które umrą od szesnastego trupa do dwudziestego (włącznie) dostaną 4000$
e) osoby, które umrą od dwudziestego pierwszego trupa do dwudziestego trzeciego (włącznie) dostaną 5000$
Oczywiście to takie zachęcenie dla Was bardziej poza fabułą, bo zgaduję, że trupowi kasa niepotrzebna xD Pragnę też dodać, że na miejsca wolnych trybutów wstawimy NPC (dostaniecie ich krótkie opisy), żeby event nie skończył się zbyt szybko i był ciekawszy. Proszę jednak nie lekceważyć NPC, gdyż będą równie niebezpieczni co prawdziwi userzy-trybuci i wcale nie musi być tak, że najpierw NPC umrą, a potem wezmę się za Was.
Starter: ???
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 26 Cze 2014 Posty: 1044
Wysłany: 2015-09-03, 17:59
Dystrykt: 3
Imię i nazwisko postaci: Chloe Darkwood
Wygląd postaci: W KP
Wiek postaci: 16
Postać jest dobra w: Nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami
I Chmureł
Dystrykt: 3
Imię i nazwisko postaci: Caleb Marine
Wygląd postaci:http://orig09.deviantart....nte-d73p52l.png Wiek postaci: 18
Postać jest dobra w: Zagadkach Umysłowych
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-09-06, 15:06
Dostajecie dodatkowe cztery godziny na zapisywanie się do eventu, jeśli są jeszcze chętni. Tak więc formularze wysyłać można do dzisiaj godz. 19:00. Przypominam, że w międzyczasie nie planujemy żadnego innego eventu.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-09-06, 20:47
Oto lista wszystkich trybutów. Zapoznajcie się ze swoimi przeciwnikami, a jutro zaczniemy prawdziwą grę, a więc dam opis areny i będziecie mogli odpisywać.
- T R Y B U C I – D Y S T R Y K T 1 P I E R W S Z Y
Imię i nazwisko: Angel Blakmore (NPC)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w pływaniu. Świetnie zna się na modzie panującej w Kapitolu i jest bogata, dlatego sponsorzy ją uwielbiają.
Imię i nazwisko: Thaddeus Montblanc (NPC)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w walce bez użycia broni. Świetnie zna się na modzie panującej w Kapitolu i jest bogaty, dlatego sponsorzy go uwielbiają.
D Y S T R Y K T 1 D R U G I
Imię i nazwisko: Astrid Stone (Gwen Brown)
Wiek: 16 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w walce bez użycia broni. Świetnie radzi sobie na terenach górskich i zna się na zastosowaniach oraz twardości wielu kamieniu.
Imię i nazwisko: Keisuke Martros (Keisuke)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w posługiwaniu się sztyletem/nożem. Świetnie radzi sobie na terenach górskich i zna się na zastosowaniach oraz twardości wielu kamieniu.
D Y S T R Y K T 1 T R Z E C I
Imię i nazwisko: Chloe Darkwood (Molin)
Wiek: 16 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami. Świetnie wykształcona w zakresie inżynierii.
Imię i nazwisko: Caleb Marine (Chmurek)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w zagadkach umysłowych. Świetnie wykształcony w zakresie inżynierii.
D Y S T R Y K T 1 C Z W A R T Y
Imię i nazwisko: Roseen Taurett (Yuki)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami. Świetnie łowi, posługuje się siecią oraz identyfikuje jadalne rośliny i zwierzęta wodne.
Imię i nazwisko: Aiden Taurett (Mhrok)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w posługiwaniu się łukiem. Świetnie łowi, posługuje się siecią oraz identyfikuje jadalne rośliny i zwierzęta wodne.
D Y S T R Y K T 1 P I Ą T Y
Imię i nazwisko: Caroline Åkerman (Maigre)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w posługiwaniu się sztyletem/nożem. Świetnie uzdolniona technicznie.
Imię i nazwisko: Gavrill Durnovo (NPC)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w zagadkach umysłowych. Świetnie uzdolniony technicznie.
D Y S T R Y K T 1 S Z Ó S T Y
Imię i nazwisko: Riven Carten (NPC)
Wiek: 14 Fotografia
Opis trybuta: Dobra we wspinaczce. Świetnie posługuje się maszynami lotniczymi, żadna wysokość nie stanowi dla niej problemu.
Imię i nazwisko: Hinge Eisenberg (NPC)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w bieganiu. Świetnie posługuje się maszynami lotniczymi, żadna wysokość nie stanowi dla niego problemu.
D Y S T R Y K T 1 S I Ó D M Y
Imię i nazwisko: Aren Evan (Kuroiyuuki)
Wiek: 16 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami. Świetnie radzi sobie w lesie, potrafi doskonale posługiwać się toporem, siekierą, piłą i innymi narzędziami tnącymi.
Imię i nazwisko: Sebastian Mackenzie (Sebuś)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w walce bez użycia broni. Świetnie radzi sobie w lesie, potrafi doskonale posługiwać się toporem, siekierą, piłą i innymi narzędziami tnącymi.
D Y S T R Y K T 1 Ó S M Y
Imię i nazwisko: Salvera Combe (NPC)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w posługiwaniu się włócznią. Świetnie szyje, potrafi robić wygodne ubrania oraz ciepłe obuwie ze skóry i rzeczy, które znajdzie.
Imię i nazwisko: David Crafty (Lu)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobry we wspinaczce. Świetnie szyje, potrafi robić wygodne ubrania oraz ciepłe obuwie ze skóry i rzeczy, które znajdzie.
D Y S T R Y K T 1 D Z I E W I Ą T Y
Imię i nazwisko: Laurel Slone (NPC)
Wiek: 17 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w posługiwaniu się sztyletem/nożem. Świetnie zna się na roślinach jadalnych, ich uprawie i przygotowaniu do spożycia.
Imię i nazwisko: Chris Sherly (NPC)
Wiek: 13 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi. Świetnie zna się na roślinach jadalnych, ich uprawie i przygotowaniu do spożycia.
D Y S T R Y K T 1 D Z I E S I Ą T Y
Imię i nazwisko: Charlotte Ragbone (NPC)
Wiek: 13 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w pływaniu. Świetnie zna się na Pokemonach pastewnych, potrafi szybko doić Miltanki.
Imię i nazwisko: December Cropperwood (NPC)
Wiek: 15 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w nawiązywaniu kontaktów z Pokemonami. Świetnie zna się na Pokemonach pastewnych, potrafi szybko doić Miltanki.
D Y S T R Y K T 1 J E D E N A S T Y
Imię i nazwisko: Inerri Oseas (NPC)
Wiek: 12 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w kamuflażu. Świetnie zna się na uprawie zboża i bawełny, a także drzewkach owocowych.
Imię i nazwisko: Whip Marchwalker (NPC)
Wiek: 14 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w posługiwaniu się włócznią. Świetnie zna się na uprawie zboża i bawełny, a także drzewkach owocowych.
D Y S T R Y K T 1 D W U N A S T Y
Imię i nazwisko: May Ludenberg (Did)
Wiek: 18 Fotografia
Opis trybuta: Dobra w bieganiu. Świetnie znosi głód (tj. nie potrzebuje dużo i często jeść), a także potrafi szybko rozpalić ogień przy pomocy krzesiwa bądź patyków.
Imię i nazwisko: Connel Vanders (NPC)
Wiek: 13 Fotografia
Opis trybuta: Dobry w posługiwaniu się łukiem. Świetnie znosi głód (tj. nie potrzebuje dużo i często jeść), a także potrafi szybko rozpalić ogień przy pomocy krzesiwa bądź patyków.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-09-07, 18:17
- A R E N A –
Nowy Jork już od dawna prezentuje się jako opuszczone przez ludzi miasto pełne gruzu. Natomiast dawniej wypielęgnowany central park zmienił się w prawdziwą dżunglę, gdzie czają się najdziksze z bestii. Każda z nich walczy o przetrwanie, a co z tym idzie pożywienie, dlatego dwudziestka czwórka smakowitych ludzi to dla nich prawdziwy dar od Arceusa. Pośrodku tej oazy zieleni znajduje się spore, chociaż niezbyt głębokie jezioro. Właśnie na nim osadzono Róg Obfitości, czyli metalową konstrukcję umieszczoną w sercu areny. Do rogu obfitości nie prowadzi żadna droga lądowa, więc jeśli nie umiesz pływać, nawet nie próbuj się tam dostać. Do dyspozycji macie cały central park, a także pobliskie ruiny miasta pokazane na mapie, które są naprawdę spore i stanowią niezły labirynt.
- R Ó G ob O B F I T O Ś C I –
Jak wiecie z poprzedniego fragmentu, Róg Obfitości mieści się w sercu areny, czyli pośrodku jeziora położonego w central parku i dostać się do niego mogą jedynie Ci, którzy potrafią chociaż odrobinę pływać. Jest to metalowa konstrukcja, gdzie znajdują się przedmioty potrzebne trybutom w przetrwaniu, takie jak broń, jedzenie, lekarstwa, koce itp. Nigdy nie ma w nim broni palnej, ponieważ organizatorzy wolą, by uczestnicy mordowali się w tradycyjny sposób. Na początku każdego turnieju pod Rogiem Obfitości odbywa się rzeź, podczas której ginie znaczna część trybutów. Wynika ona z tego, że każdy trybut pragnie zdobyć jak najwięcej przydatnych przedmiotów, często nie zważając na to, jakie konkretnie są to przedmioty. Trybuci, którzy pierwsi zdobędą broń, rozpoczynają rzeź, zabijając swoich rywali i zabierając ich przedmioty. Dlatego też zastanówcie się moi mili państwo, czy opłaca się pognać w sam środek horroru, czy jednak lepiej sobie odpuścić.
- M A P A – Zobacz.
Nie wolno wychodzić nigdzie dalej poza teren mapy. Może nie wygląda to na wielką przestrzeń, ale „na żywo” ma naprawdę spore rozmiary. Tak jak wiecie, cały central park zamienił się w istną dżunglę. Budynki nieopisane to ruiny bloków mieszkalnych i sklepów. Rzecz jasna miejsca z nazwą nie pełnią już swojej roli od wielu lat, więc nie spodziewajcie się znaleźć świeżych warzyw na targowisku. Miejsce oznaczone poziomą kreską obok szkoły podstawowej po prawej stronie to ślepy zaułek. Natomiast te czerwone kropki wokół jeziora to Wy, a raczej miejsca, w których pojawicie się od razu po przetransportowaniu na arenę. Numer oznacza dystrykt, a kolor płeć (żółty – kobiety, niebieski – mężczyźni), a więc przykładowo żółta dziesiątka to Charlotte Ragbone. Wiem, że na rysunku wygląda tak, jakby odległości od Rogu Obfitości były różne, ale w rzeczywistości są oddalone tak samo co do milimetra.
- C Z A S ob R O Z P O C Z Ą Ć ob I G R Z Y S K A –
Jesteście rozstawieni na metalowych okręgach (przedstawionych na mapie jako czerwone kółka z numerkami) w central parku wokół jeziora, pośrodku którego znajduje się Róg Obfitości. Każdy w takim samym odstępie, żeby nie było pomówień o brak sprawiedliwości. Za sobą macie prawdziwą dżunglę, a nieco dalej ruiny Nowego Jorku, które mówiąc szczerze nie muszą być wcale bezpieczniejsze. Ubrani jesteście w czarne ubrania do kompletu: długie spodnie ciasno przylegające do ciała, bluzki z krótkimi rękawami i nieprzemakalne, lecz cienkie bluzy z kapturem, plus również wygodne, sznurowane, jednakże przemakające i nieocieplane dodatkowo adidasy. Oczywiście na każdym ciuchu widnieje duża cyfra z numerem dystryktu, z którego pochodzi noszący ją trybut. Zaraz wybije godzina 12 w południe. Aktualnie temperatura wynosi 17 stopni Celsjusza. Opadów brak, jednak kłębiące się nad niebem szare chmury nie wróżą niczego dobrego.
Dziesięć… Dziewięć… Osiem… Siedem… Sześć… Pięć… Cztery…
Trzy… Dwa…
Jeden…
Każdy może napisać dowolną ilość postów. Proszę jednak pamiętać, że to nie Wy decydujecie, która jest godzina, czy temperatura zmalała/zwiększyła się itd. Dlatego też wszelkie odpisy typu „przetrwałem godzinę ukryty pod krzakiem, czas ruszyć dalej” będą totalnie ignorowane. Każdy może obrać jedną z dwóch ścieżek:
a) Jeśli decydujesz się płynąć do Rogu Obfitości, przygotuj się na prawdziwą rzeź, ale również możliwość zdobycia przydatnych przedmiotów. Pamiętaj, że nie zawsze możesz zdążyć uciec spod noża rywala. Wybierając tą opcję, nie pisz postów o tym, co robisz, gdy uciekniesz z Rogu Obfitości, gdyż nie wiesz, czy Ci się w ogóle to uda. Po prostu nie opisuj dalszych poczynań po „zwiewam, ile sił w nogach” lub „zostaję na Rogu Obfitości i staram się zabić wszystkich, którzy się do mnie zbliżą”, lecz zaczekaj na mój odpis, z którego dowiesz się, czy przeżyłeś, czy coś zdobyłeś, kto umarł itp.
Na rogu obfitości znajdują się: plecaki z nieznaną zawartością, bronie (miecze, noże, sztylety, łuki z kołczanami i włócznie), jedzenie, puste i napełnione wodą butelki, narzędzia (topór, nożyce do strzyżenia, młotek, kilof, łopata), namioty, koce i śpiwory, apteczki z różną zawartością, liny/sznurki, sieci i druty do robienia pułapek. b) Jeśli decydujesz się uciekać w dżunglę, masz większe szanse na przeżycie (przynajmniej na początku), lecz pogódź się z tym, że póki co nie będziesz posiadał jakiejkolwiek broni, jedzenia, picia czy czegokolwiek innego. Opisz, co robisz po ucieczce z miejsca startowego, dokąd pędzisz, czego i jak szukasz itp. A może starasz się za kimś pobiec, aby zaatakować go od tyłu bądź zaproponować sojusz?
Bez względu na ścieżkę, którą obierzesz, pamiętaj, aby nie pisać „śledzę X”, która poleciała do Rogu Obfitości, podczas gdy ty pognałeś w dżunglę. Logika jest niezbędna w tej zabawie! Wszelkie decyzje, poczynania i wypowiedzi trybutów NPC opisuję ja, więc nie myśl, że jeśli zaproponowałeś NPC sojusz, to ten na bank się zgodził. Może lada chwila skoczy na Ciebie z pięściami.
A oto krótka rozpiska z informacją, gdzie pobiegli trybuci NPC po usłyszeniu skończonego odliczania:
Na Róg Obfitości udali się: Angel, Thaddeus, Hinge, Salvera, Whip, Connel.
Do dżungli zwiali: Gavrill, Riven, Laurel, Chris, Charlotte, December, Inerri.
ZŁOTA ZASADA: Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, nie pisz kolejnych postów, które nie wnosząc niczego do eventu.
~ Czas na odpisywanie macie do 10 września br., godz: 18:20 ~
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.